Huszonévesek a fenntarthatóságért – történelmet írtak a magyar startup-szférában
Hegedűs Kristóf és Farkas Levente, a Beeco alapítói, sikeresen zárták első közösségi finanszírozási kampányukat a Brancson. Ezzel történelmet írtak a magyar kickstarter kampányok között, hiszen a Beeco első mobilalkalmazásként és első zöld projektként volt sikeres. Ráadásul a szokásos kampányoktól eltérően nem a beeco termékeiért, hanem csak felhasználói támogatásból gyűjtöttük össze a kitűzött összeget.

A kampányból befolyt összeget a Beeco app fejlesztésére fordítják
Közösség és fejlesztések
A kampányból befolyt összeget a Beeco app fejlesztésére fordítják, hogy személyre szabott, játékos küldetésekkel és ökolábnyom-számlálóval segítsék a felhasználóikat. Az új fejlesztések célja, hogy az appon keresztül mindenki abban kapjon segítséget, amiben tényleg szüksége van rá, és így magabiztosan válthasson fentarthatóbb életmódra. A hamarosan megjelenő eseménynaptáruk, aminek megvalósításához szintén jelentősen hozzájárult a Brancs-kampány, nemcsak abban fog segíteni a felhasználóknak, hogy megtalálják a zöld workshopokat, előadásokat, helyi akciókat, de a teljes magyar fenntarthatósági szférának lehetőséget biztosít, hogy kapcsolódjanak és élő, támogató közösséget alkossanak általuk. Ez a tapasztalat megerősítette, hogy a Beeco úttörő szerepet tölt be a magyar startup-kultúrában, hiszen megoldásuk innovatív és hiánypótló, miközben a közösség és a hitelesség értékeit képviselik.
A Beeco küldetése
Kristóf és Levente küldetése a Beecoval, hogy segítsenek az embereknek környezettudatos döntéseket hozni – ingyenes mobil-alkalmazásukkal mindenki könnyen megtalálhatja a zöldebb megoldásokat a mindennapi életében. Céljuk, hogy senkinek ne kelljen hosszú órákat töltenie a számára releváns, megbízható fenntarthatósági tippek keresésével, hanem a Beeco appban személyre szabott segítséget kapjanak! Magyarország területén már több, mint 30 000 zöld helyszínnel és partnereiknek köszönhetően több, mint 30 kuponnal segítik a felhasználókat.
Hazai és nemzetközi sikerek útján
Még az egyetemi padból indították útjára a Beecot, jelentős szakmai programok támogatásával. Résztvevői voltak az MVM Edison Programnak, a Design Terminal mentorációs programjának, és a Climate Launchpad nemzetközi innovációs versenyen is szép eredményeket értek el. A Lisszaboni Web Summiton pedig a világ leginnovatívabb 15 zöld startupja között pitcheltek. A Brancs-kampány volt azonban az a mérföldkő, ami megmutatta számukra, milyen elkötelezett és összetartó közösséget tudtak építeni, és mekkora igény van a megoldásukra itt, Magyarországon is.
Köszönet a csapatnak
“Ez a siker nem valósulhatott volna meg a Beeco csapatának kemény munkája, és a Brancs munkatársainak segítése nélkül. Fantasztikus látni, hogy számíthatunk a magyar zöld közösségekre és a fenntarthatóság iránt elkötelezett emberekre! Köszönjük mindenkinek, aki hitt bennünk és támogatott minket ezen az úton!” – nyilatkozta Hegedűs Kristóf.
A Beeco: mindenki számára elérhető zöld megoldás
A sikeres Brancs-kampány rávilágított arra, hogy Magyarországon is egyre nagyobb az igény a környezettudatos megoldásokra. Az Beeco-alkalmazás bárki számára könnyen elérhetővé teszi a fenntartható életmódhoz szükséges információkat és lehetőségeket. A fiatalok célja, hogy a jövőben még több ember ismerje és használja az elérhető zöld megoldásokat – hiszen a fenntartható jövő mindannyiunk közös érdeke.
Kapcsolódó cikkeink
K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >Idén magához térhet a spanyol online élelmiszerpiac
Két év csökkenés után újra növekedésnek indulhat a spanyol online…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >