Húsz tonna ruhát gyűjtött a SPAR
A SPAR 10 évvel ezelőtt csatlakozott a szegedi SZÜMA Kft. által szervezett országos és állandó lakossági ruhagyűjtő akcióhoz, amelynek keretében több mint 100 áruházának területén került kihelyezésre ruhagyűjtő konténer. A vásárlók így bármikor magukkal vihetik rég nem hordott ruháikat, hogy felajánlásukkal jótékony célt szolgáljanak.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. az ország egyik legnagyobb kereskedelmi láncaként és egyben ötödik legnagyobb munkaadójaként kiemelt hangsúlyt fektet a társadalmi szerepvállalásra, számos különböző területen. A vállalat – a társadalmi hozzájárulás jegyében folytatott kiterjedt tevékenysége részeként – 10 éve biztosít szabad területet a SZÜMA Kft. jótékonysági ruhagyűjtő konténereinek. 2005 óta országszerte 125 áruház parkolójában helyeztek ki ilyen konténert.
A SZÜMA a lakosság által felajánlott használt ruhákkal az ÉTÁ-t (Értelmi Sérülteket Szolgáló Társadalmi Szervezetek és Alapítványok Országos Szövetsége) támogatja: 2014-ben csaknem 20 tonna ruhaadományt sikerült összegyűjteni a konténerekben a rászoruló fogyatékkal élő emberek javára.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >Nem a csillag számít: a negatív véleményt is látni akarja a magyar vásárló
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is…
Tovább olvasom >