Húsz tonna ruhát gyűjtött a SPAR
A SPAR 10 évvel ezelőtt csatlakozott a szegedi SZÜMA Kft. által szervezett országos és állandó lakossági ruhagyűjtő akcióhoz, amelynek keretében több mint 100 áruházának területén került kihelyezésre ruhagyűjtő konténer. A vásárlók így bármikor magukkal vihetik rég nem hordott ruháikat, hogy felajánlásukkal jótékony célt szolgáljanak.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. az ország egyik legnagyobb kereskedelmi láncaként és egyben ötödik legnagyobb munkaadójaként kiemelt hangsúlyt fektet a társadalmi szerepvállalásra, számos különböző területen. A vállalat – a társadalmi hozzájárulás jegyében folytatott kiterjedt tevékenysége részeként – 10 éve biztosít szabad területet a SZÜMA Kft. jótékonysági ruhagyűjtő konténereinek. 2005 óta országszerte 125 áruház parkolójában helyeztek ki ilyen konténert.
A SZÜMA a lakosság által felajánlott használt ruhákkal az ÉTÁ-t (Értelmi Sérülteket Szolgáló Társadalmi Szervezetek és Alapítványok Országos Szövetsége) támogatja: 2014-ben csaknem 20 tonna ruhaadományt sikerült összegyűjteni a konténerekben a rászoruló fogyatékkal élő emberek javára.
Kapcsolódó cikkeink
Lángostésztával és halas menükkel tarolt a SPAR – ilyen termékinnovációkat díjaztak 2025-ben
Két újabb szakmai díjjal tüntették ki a SPAR-t nemrég. Az…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Repül a sült galamb
Mindennapjainkat teszik egyszerűbbé a kényelmi termékek: konyhakészek, mélyfagyasztottak, szárítottak, előfeldolgozottak,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >Teniszpályányi fagyasztó, 5 szupermarketnyi hűtőraktár, 4 hőzóna és naponta 100 ezer hűtött termék – ilyen a Kifli.hu nyári logisztikája
Naponta közel 100 ezer hűtött és több mint 6600 fagyasztott…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >