Húsz százalékkal nőtt a Media Markt forgalma tavaly
Nettó 72 milliárd forint forgalma volt 2015-ben a Media Markt Magyarország Kft. 22 üzletének, ami csaknem húsz százalékos növekedés 2014-hez képest – mondta Balogh Péter, a Media Markt Győr Kft. ügyvezető igazgatója az MTI-nek Győrben, ahol bemutatták a vevői igényeknek megfelelően átalakított üzletet.
Balogh Péter elmondta, hogy a webáruház forgalma tavaly megduplázódott, miközben a magyar online kereskedelmi forgalom csak mintegy húsz százalékkal bővült.
Balogh Péter, a Media Markt Győr Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tavaly bruttó 4,5 milliárd forint forgalma volt az elektronikai, távközlési és háztartási kis- és nagygépeket forgalmazó üzletnek, ami mintegy tíz százalékkal nőtt 2014-hez képest. A forgalom növekedését szerinte nagyban segítette a kormány által meghirdetett mosógép- és hűtőgépcsere-program, illetve jelentős a kereslet az okostelefonok iránt is.
A tízéves győri üzlet átalakításánál a Media Markt arculatát meghatározó piros szín helyett a fehérre helyezték a hangsúlyt, amely a 2600 négyzetméter alapterületű üzletben a világításban is megjelenik. A piros szín leginkább a cég logójában maradt meg.
A termékek elhelyezésénél a vevői igényeket és a piaci trendeket vették figyelembe, hangsúlyos szerepet kaptak az okostelefonok, a hordozható számítógépek, de nagyobb területen helyezték el a háztartási nagygépeket is. A győri koncepció alapján a jövőben a többi 21 magyarországi üzletet is átalakítják – jelezte Balogh Péter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Megérkeztek az okos asszisztenssel felvértezett telefonok
Eljött a mobiltelefonok új korszaka: a mesterséges intelligencia (MI) beépítése…
Tovább olvasom >Csak okosan az okos ajándékokkal! A Media Markt ünnepek utáni tanácsai
Öröm, vagy fejfájás? Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >