Húsz százalékkal nőtt a Media Markt forgalma tavaly
Nettó 72 milliárd forint forgalma volt 2015-ben a Media Markt Magyarország Kft. 22 üzletének, ami csaknem húsz százalékos növekedés 2014-hez képest – mondta Balogh Péter, a Media Markt Győr Kft. ügyvezető igazgatója az MTI-nek Győrben, ahol bemutatták a vevői igényeknek megfelelően átalakított üzletet.
Balogh Péter elmondta, hogy a webáruház forgalma tavaly megduplázódott, miközben a magyar online kereskedelmi forgalom csak mintegy húsz százalékkal bővült.
Balogh Péter, a Media Markt Győr Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy tavaly bruttó 4,5 milliárd forint forgalma volt az elektronikai, távközlési és háztartási kis- és nagygépeket forgalmazó üzletnek, ami mintegy tíz százalékkal nőtt 2014-hez képest. A forgalom növekedését szerinte nagyban segítette a kormány által meghirdetett mosógép- és hűtőgépcsere-program, illetve jelentős a kereslet az okostelefonok iránt is.
A tízéves győri üzlet átalakításánál a Media Markt arculatát meghatározó piros szín helyett a fehérre helyezték a hangsúlyt, amely a 2600 négyzetméter alapterületű üzletben a világításban is megjelenik. A piros szín leginkább a cég logójában maradt meg.
A termékek elhelyezésénél a vevői igényeket és a piaci trendeket vették figyelembe, hangsúlyos szerepet kaptak az okostelefonok, a hordozható számítógépek, de nagyobb területen helyezték el a háztartási nagygépeket is. A győri koncepció alapján a jövőben a többi 21 magyarországi üzletet is átalakítják – jelezte Balogh Péter. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Csak okosan az okos ajándékokkal! A Media Markt ünnepek utáni tanácsai
Öröm, vagy fejfájás? Hatalmas boldogság megpillantani a karácsonyfa alatt és…
Tovább olvasom >HungaroControl: 6 százalékkal nő a forgalom az ünnepek alatt
A magyar léginavigációs szolgáltató előzetes becslése alapján a karácsonyt megelőző…
Tovább olvasom >20 éve a siker fokmérője – Idén kétszeresen ünnepel a Superbrands Magyarország
2004 a nagy kezdetek éve volt. A Google bevezette a Gmailt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >Székács Tibor a Kende Retail új vezérigazgatója
A Kende Retail, Magyarország egyedülálló vállalata, amely teljesen autonóm, személyzet…
Tovább olvasom >