Húsz magyar kiállító vesz részt a világ vezető borvásárán
Húsz magyar kiállító vesz részt az Agrármarketing Centrum támogatásával a világ vezető borvásárán, a ProWein kiállításon Düsseldorfban 2012. március 4-6. között – közölte a Düsseldorfi Vásár cég magyar képviselete pénteken.
Magyarország borászatát tizenhét cég 160 négyzetméteren képviseli, rajtuk kívül először állítanak ki magyar pálinkás cégek önálló nemzeti standon az égetett szeszesitalok csarnokában további 42 négyzetméteren.
A német vásárszervező cég tájékoztatása szerint a magyar cégek között jelen lesznek az exportban régóta érdekelt állandó kiállítók, mint a Tokaj Kereskedőház, Törley, Szeremley Huba Első Magyar Borháza, az Edegger és a Heumann Pincészet, az Egri Korona Borház, a Degenfeld Szőlőbirtok, és a Pfeinszl Biobirtok.
A közleményben Máté Szilvia, a Düsseldorfi Vásár magyarországi képviselője kiemeli: az ideihez képest százzal több, mintegy 3700 kiállító lesz a német borászati szakvásáron. Az előzetes érdeklődés alapján a látogatók száma is növekszik, a boros cégek várhatóan 40 ezer szakembernek mutathatják be termékeiket jövőre.
A kiállító ötven ország közül szokás szerint nagy számban jelennek meg német, francia, olasz, spanyol, osztrák és portugál bortermelők, és ismét ott lesz a legutóbb először bemutatkozott Brazília, India, Japán és Kína borászait, és premierre készülnek Koszovó borai – olvasható a Düsseldorfi Vásár közleményében.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
AI a vezetésben: több mint automatizálás, a munka támogatása
A mesterséges intelligencia (AI) alkalmazása az üzleti életben már nemcsak…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Bioélelmiszerek a közétkeztetésben? Jön a 34. Biokultúra Nap!
A Magyar Biokultúra Szövetség immár 34. alkalommal rendezi meg a…
Tovább olvasom >