Húsz évet ünnepelt tavaly a SPAR Magyarország

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 05. 06. 19:38

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 2011-ben is tovább fejlődött, aminek meghatározó tényezője volt a cégcsoport hálózatkorszerűsítő tevékenysége. Az év során újabb 27, korábbi Plus üzletet építettek át, emellett három régi SPAR szupermarket is új köntösbe öltözött, valamint két üzletnyitásra is sor került.

Ez utóbbiak egyike az ország legnagyobb – 2000 négyzetméteres – és egyben környezetbarát SPAR szupermarketje Szegeden, benne az új típusú „SPAR to go” snack bárral. Az év során három új City SPAR egységet nyitott a cég. 2011-ben megkezdődött a Kaiser’s szupermarketek átépítése is, melynek során 13 ilyen áruház alakult át modern berendezésű SPAR áruházzá. Mindezek eredményeként 2011 végén a SPAR üzlethálózata 389 egységből állt, amelyből 31 volt az INTERSPAR és 358 a szupermarketek száma.

A SPAR Magyarország Kft. 2011-ben ünnepelte tevékenysége 20 éves évfordulóját. A jubileumi évet végigkísérte a „SPAR – Jó döntés! Még olcsóbb!” szlogenen alapuló, széles körű marketingkommunikációs kampány, mely minden korábbit meghaladó médiamegjelenéssel és látványos instore elemekkel párosult.

A 2011-es üzleti év más újdonságokkal is szolgált. A sikeres SPAR márkatermék-választékot az új SPAR PREMIUM termékcsalád szélesítette. A vállalat bevezette üzleteiben a Mastercard és Maestro bankkártyák, valamint az új technológiával ellátott karórák, matricák által támogatott, érintés nélküli kártyás fizetési rendszert, a Mastercard és a Maestro PayPassTM-t.

Egyebek mellett a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal kialakított stratégiai együttműködés révén karitatív tevékenységét is folytatta és elmélyítette a SPAR. A cégcsoport a Budavári Nemzetközi Bor- és Pezsgőfesztivál támogatásával, valamint a SPAR Budapest Nemzetközi Maraton főtámogatói státusával az országimázst pozitívan befolyásoló események mellé állt.

Kapcsolódó cikkeink