Húsz éves az magyar gyümölcsök egyik legnagyobb hazai felhasználója, a RAUCH Hungária
A RAUCH magyarországi leányvállalata 1993 óta működik Magyarországon. A RAUCH termékei már húsz éve a magyar gazdák szaktudását ötvözik a RAUCH gyümölcsfeldolgozásban szerzett tapasztalatával.
Közvetlenül az első világháború után Franz-Josef Rauch alapította a Rauch Fruchtsäfte Gmbh-t Rankweilben (Vorarlberg, Ausztria). A mai napig a Rauch család kezében lévő cég az 1960-as évektől az osztrák piacról kilépett a nemzetközi színtérre. Napjainkra a vállalat termékei több mint 90 országban kaphatóak.
A RAUCH magyarországi leányvállalatát 1993-ban alapította, Jürgen RAUCH 10 évig dolgozott Budapesten azon, hogy európai szinten versenyképes gyár működhessen hazánkban. Célja kezdetektől fogva az volt, hogy hatékonyan párosítsa a magyar gazdák szaktudását a RAUCH tapasztalataival. A RAUCH család úgy tekint Magyarországra, mint Európa gyümölcsöskertjére, ahol a kiváló természeti adottságokhoz a föld tisztelete és kiváló szakértelem párosul.
Az elmúlt 20 évben a cég a legnagyobb hazai gyümölcsfeldolgozó lett a gyümölcslégyártó vállalatok között, 2012-es árbevétele meghaladta a 20 milliárd forintot. Az eltelt 20 év alatt több mint 15 milliárd forint összértékű beruházás valósult meg a budapesti és nyírmadai telephelyeken, és a vállalat folyamatosan növelte a feldolgozott magyar gyümölcs mennyiségét. A vállalat évről évre egyre több beszállítótól vásárol fel hazai gyümölcsöt, 2012-ben már több mint 800 magyar termelőtől, 150 000 tonna gyümölcsöt vásárolt, melynek közel 90%-át (130 000 tonna) az alma tette ki. A magyar gyümölcsből készült alapanyagot használja fel a cég ausztriai és szerb gyárában is gyümölcslevek készítésekor.
Magyarországon jelenleg 6 márkanév alatt – Happy Day, Bravo, Rauch Icetea, Nativa, Cafemio, Yippy – több tucatnyi ízben és kiszerelés típusban kaphatóak a RAUCH Magyarországi gyárában palackozott italok.
„A 20 éves jubileumi évben elindítjuk a hosszú távú Nyitott kapuk elnevezésű programunkat, mely során iskolás csoportoknak adunk lehetőséget arra, hogy közelebbről megismerjék egy világszínvonalú cég gyümölcslé gyártási folyamatát, kitérve a környezetvédelem és a környezettudatosság gyakorlati aspektusaira.” – jelentette be a jubileumi év első fontos akcióját Kardos Gábor, a RAUCH Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >