Húsz éves az magyar gyümölcsök egyik legnagyobb hazai felhasználója, a RAUCH Hungária
A RAUCH magyarországi leányvállalata 1993 óta működik Magyarországon. A RAUCH termékei már húsz éve a magyar gazdák szaktudását ötvözik a RAUCH gyümölcsfeldolgozásban szerzett tapasztalatával.
Közvetlenül az első világháború után Franz-Josef Rauch alapította a Rauch Fruchtsäfte Gmbh-t Rankweilben (Vorarlberg, Ausztria). A mai napig a Rauch család kezében lévő cég az 1960-as évektől az osztrák piacról kilépett a nemzetközi színtérre. Napjainkra a vállalat termékei több mint 90 országban kaphatóak.
A RAUCH magyarországi leányvállalatát 1993-ban alapította, Jürgen RAUCH 10 évig dolgozott Budapesten azon, hogy európai szinten versenyképes gyár működhessen hazánkban. Célja kezdetektől fogva az volt, hogy hatékonyan párosítsa a magyar gazdák szaktudását a RAUCH tapasztalataival. A RAUCH család úgy tekint Magyarországra, mint Európa gyümölcsöskertjére, ahol a kiváló természeti adottságokhoz a föld tisztelete és kiváló szakértelem párosul.
Az elmúlt 20 évben a cég a legnagyobb hazai gyümölcsfeldolgozó lett a gyümölcslégyártó vállalatok között, 2012-es árbevétele meghaladta a 20 milliárd forintot. Az eltelt 20 év alatt több mint 15 milliárd forint összértékű beruházás valósult meg a budapesti és nyírmadai telephelyeken, és a vállalat folyamatosan növelte a feldolgozott magyar gyümölcs mennyiségét. A vállalat évről évre egyre több beszállítótól vásárol fel hazai gyümölcsöt, 2012-ben már több mint 800 magyar termelőtől, 150 000 tonna gyümölcsöt vásárolt, melynek közel 90%-át (130 000 tonna) az alma tette ki. A magyar gyümölcsből készült alapanyagot használja fel a cég ausztriai és szerb gyárában is gyümölcslevek készítésekor.
Magyarországon jelenleg 6 márkanév alatt – Happy Day, Bravo, Rauch Icetea, Nativa, Cafemio, Yippy – több tucatnyi ízben és kiszerelés típusban kaphatóak a RAUCH Magyarországi gyárában palackozott italok.
„A 20 éves jubileumi évben elindítjuk a hosszú távú Nyitott kapuk elnevezésű programunkat, mely során iskolás csoportoknak adunk lehetőséget arra, hogy közelebbről megismerjék egy világszínvonalú cég gyümölcslé gyártási folyamatát, kitérve a környezetvédelem és a környezettudatosság gyakorlati aspektusaira.” – jelentette be a jubileumi év első fontos akcióját Kardos Gábor, a RAUCH Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >