Húsz éve az ügyfelek szolgálatában
Húsz éve, 1996-ban kezdte el működését a magyar tulajdonú Lead System Hungary, amely azóta is a saját fejlesztésű, SFA adatgyűjtő és értékesítő rendszerével áll kereskedelmi ügyfelei szolgálatában. A siker titkáról Titonelli Zoltán IT üzletág vezetővel beszélgettünk.
– Mi változott az eltelt idő alatt?
– Nagyon sok minden, hiszen az IT-technológia fejlődésével lépést tartva fejlődtek a kereskedelemtámogató SFA-rendszereink. Kutatási és fejlesztési központunkban szakadatlanul folyik a munka, és a mai kor kihívásainak megfelelve Android és Windows platformokon működnek mobil kereskedelmi megoldásaink. Arra is büszkék vagyunk, hogy húsz éve változatlanul, stabilan, megbízhatóan és magas minőséget biztosítva szolgáljuk ki ügyfeleink igényeit. Évről évre nő partnereink száma. Nagyon fontos visszajelzés munkánk minőségéről állandó és hűséges ügyfeleink nagy száma.
– A kereskedelem minden csínját-bínját ismerik. Hogyan sikerült ezt elérniük?
– Mi nemcsak fejlesztjük, értékesítjük, vagy teljes körű szolgáltatásként bérbe adjuk SFAendszereinket, hanem aktívan használjuk is őket. z IT fejlesztői és üzemeltetői osztály mellett létezik egy – különálló cégként működő – kereskedelmi csapat, amely a saját megoldásunkat használja. Így első kézből van tapasztalatunk a rendszer működéséről, jól ismerjük partnereink üzleti gondjait. Kereskedelmi csapatunk szaktudását is ügyfeleink rendelkezésére bocsátjuk, ezen keresztül projektvezetőink is naprakész kereskedelmi ismeretekkel rendelkeznek. Az ő tudásuk szolgál kapocsként az ügyfelek üzleti igényei és az informatikai szakemberek között, a gyakorlatban megismert problémákat ők ültetik át IT-nyelvre, hogy hatékony, fenntartható megoldást fejleszthessünk.
– Az új szolgáltatásokról sem feledkeznek el.
– A közelmúltban bevezetett alapszintű, úgynevezett dobozos SFA-rendszerünket az évforduló alkalmából kedvezményesen értékesítjük. Új termékkel is jelentkezünk: ügyfeleink visszajelzéseire hallgatva nemrég indítottuk új, adatvizualizációs szolgáltatásunkat a Microsoft BI megoldására alapozva. Segítségével a különböző IT-rendszerek által összegyűjtött friss adatokat hatékonyan gyorsan, könnyen megérthető módon tálaljuk most már nemcsak a vezetők, hanem az értékesítést végző területi képviselők számára is. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >NGM: Fogyasztóvédelmi Tanács ülés a fogyasztói jogok védelme és a hazai fogyasztóvédelmi intézményrendszer hatékonysága érdekében
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) rendezte meg az év…
Tovább olvasom >