Húsvétra több mint 4000 termékének árát vitte le jelentősen az Auchan
Egészen pontosan 4268 termékének árát csökkenti az Auchan Magyarország a húsvéti héten. A Bizalomkártyás törzsvásárlók pedig még ennél is többhöz, négy és fél ezer árucikkhez juthatnak hozzá jelentősen kedvezőbb áron. Az élelmiszerek közül 2500 lett átlagosan 20%-kal olcsóbb az áruházakban, ami az ünnepi nagybevásárlást is érezhetően megkönnyítheti.
Élelmiszer és nem-élelmiszer kategóriákban is levitte árait az Auchan. Több mint 4000 termék lett kedvezőbb árú az áruházlánc üzleteiben. Szinte minden élelmiszer kategóriában lejjebb mentek az árak, 2500 termék kerül átlagosan 20%-kal kevesebbe, köztük a zöldségek, gyümölcsök, a fagyasztott termékek, a felvágottak és a csemegepultok kínálata, a húsok, a halak, a sajtok és más tejtermékek, a friss és tartós pékáruk, a cukrászati termékek és az édességek, valamint a különböző alkoholmentes és alkoholos italok. Az átlag 20%-ot is meghaladja a tartós élelmiszerek árcsökkenése, de kevesebbet fizethetünk a snackekért, kekszekért is, a nemzetközi konyha termékei pedig 25%-kal lettek olcsóbbak. A nem-élelmiszerek közül a babaápolási termékek ára közel 30%-kal csökken ezen a héten, a háztartási vegyiáru 26%-kal kerül kevesebbe, az illatszerek 22%-kal.
2023. január óta az Auchan árai a mostani húsvéti árleszállítástól eltekintve is jórészt stagnálnak, illetve folyamatosan csökkennek. Erre elsősorban a kedvezőbb beszállítói árak adnak lehetőséget, amit az Auchan konzekvensen igyekszik érvényesíteni a fogyasztói árakban, azaz, ha jobb áron sikerül beszerezni valamit, azt jobb áron is kínálja a vásárlóknak. A beszerzési árak alakulása mellett az üzletlánc árpolitikájának másik jellemzője, hogy hétről hétre követi a piaci ártendenciákat, beleértve a diszkontláncokéit is, és mindig a legkedvezőbbekhez igazítja a saját árait, hogy ezzel is segítse a családok bevásárlásait.
A mostani árcsökkenést az áruházlánc ugyan húsvétig garantálja, de a kedvező árak az ünnep után sem szűnnek meg automatikusan, sőt hétről hétre újabbakkal bővül a paletta. A Bizalomkártyával rendelkező vevőkör pedig folyamatosan még több kedvezményhez, ajánlathoz juthat hozzá. A vásárlások után járó Bizalompontjaikat egy az egyben (1 Bizalompont 1 forintot ér) levásárolhatják az Auchan-üzletekben. Az áruházlánc mindenki számára elérhető kedvező árainak harmadik pillérét pedig a sajátmárkás termékek jelentik, amelyek a megfizethetőség mellett jó minőségükkel is hódítanak. Forgalmuk a kiváló ár-érték aránynak köszönhetően 35,7%-kal nőtt tavaly az előző évhez képest az Auchan Magyarország saját felmérése szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább szigorítanak az üvegvisszaváltás szabályain: új korlátozások az áruházláncokban
Egyes áruházláncok újabb szigorításokat vezettek be az üvegvisszaváltás rendszerében, amelyek…
Tovább olvasom >Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >BMI: Mélyülő zsugorodás októberben
A Beszerzési Menedzser Index (BMI) szezonálisan kiigazított októberi értéke: 47,6.…
Tovább olvasom >GKI: Versenyképességi reformok szükségessége az EU-ban és Magyarország szerepe a változásokban
Az Európai Uniónak jelentős reformokra van szüksége a Draghi jelentés…
Tovább olvasom >