Húsvéti display körkép Ausztráliából
A POPAI és Shop!* tagszervezetek figyelnek egymásra, mind az öt kontinensen. Ezúttal Ausztráliából kaptunk összefoglaló ízelítőt az ünnepi instore marketing eszközökből. Édességkedvelő nemzet lévén a Húsvét mindig a különleges POP megvalósítások egyfajta seregszemléje, az innovációk tárháza a távoli földrészen.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/04/Hu%CC%81sve%CC%81ti-displayek-Ausztra%CC%81lia%CC%81bo%CC%81l.jpg)
Húsvéti displayek Ausztráliából
Megújulás és innováció az eladótérben
-Példátlan nehézségeket okoz az életünk minden területén a COVID-19 világjárvány. A retail marketing iparág számos kihívással küzd nap mint nap. De a „maradj otthon” üzenet mellett a nyitva tartó boltok húsvéti díszbe öltöztek és felsorakoztatták az elkészült display remekműveket – kezdi beszámolóját Zita Watkin, a Shop! Ausztrália és Új Zéland ügyvezetője.
Az édesszájú ausztráloknak hála a Húsvét igazi display ünnep a nyalánkságok kategóriáiban, hiszen az egész évet tekintve ilyenkor vásárolják és ajándékozzák a legtöbb csokoládét és cukorkát. Nem csoda, ha a márkák izgalmas ötletekkel iparkodnak a vásárlók látókörébe és kosarába kerülni. A látványos, élménydús ötleteknek ugyanakkor megvalósíthatónak, költséghatékonynak, innovatívnak és jól szállíthatónak, könnyen összerakhatónak kell lennie. A POP tervezőknek és kivitelezőknek tehát mindezeket figyelembe kell venni a dizájn és konstrukció kialakításánál. Idén pedig még a járványkorlátozásokat is figyelembe kellett venni.
A keskeny displayek sokat láttatnak
Mindig jó, ha van a tarsolyban „skinny-mini” keskeny display, hiszen jól brandingelhető, szinte minden bolttípusba alkalmazható, jól egymás mellé sorolható, a bolt több pontján bevethető a kasszazónától a forró pontokig és kereszt kategóriás kihelyezésként is megállja a helyét. Ráadásul kis befektetést igényel a megrendelésük.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/04/Skinny-mini-keskeny-displayek.jpg)
Skinny-mini keskeny displayek
Praktikusan prémium
A kínáló kartonokban szállított termékek Lego módjára összeépíthető, látványos displaye egyszerűen nagyszerű. Promóciós szigeteket, gondolavégeket lehet velük változatos és kreatív módon kialakítani a szezon időszakban, de az elsődleges polchelyen is szemet gyönyörködtetnek.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/04/Ki%CC%81na%CC%81lo%CC%81-kartonbo%CC%81l-e%CC%81pi%CC%81tett-pre%CC%81mium-displayek.jpg)
Kínáló kartonokból épített
Húsvét zóna a teljes szezon választék bemutatására
Sok vásárló szereti egyben látni a húsvéti felhozatalt, hogy összehasonlítsa, nézegesse a különböző cikkeket. A displayek segítségével jól átjárható zóna építhető fel, ahol az impulz és a megfontolt vásárlók is dúskálhatnak a kínálat nyújtotta élményben.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/04/Hu%CC%81sve%CC%81t-zo%CC%81na-display-utca%CC%81kkal-a-teljes-va%CC%81laszte%CC%81k-bemutata%CC%81sa%CC%81ra.jpg)
Húsvét zóna display utcákkal
A márka ereje
A csokoládé szerelmeseinek ünnepe a Húsvét. A nagy márkák saját színeikkel, formáikkal, a márka-perszónával veszik körül, varázsolják el a fogyasztóikat. Bár a szaküzletek bezártak, az ausztrál Koko Black nyitva tart és kreatív merchandising megoldásaival elkápráztatja és elvarázsolja a betérőket.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/04/Ferrero-Rocher-aranylo%CC%81an-magas-mino%CC%8Bse%CC%81g-.jpg)
Ferrero Rocher aranylóan magas minőség
*A POPAI, 2015-től Shop! szervezet Chicago és Hollywood Florida központtal és közel 2000 helyi irodával működő, a Marketing at Retail iparágat összefogó nemzetközi szervezet. Magyarország 2003-ban csatlakozott a POPAI Magyarország Egyesület megalakításával, amely azóta is nonprofit szakmai, edukációs, kutatási és tudástransfer szerepet tölt be, főként az FMCG szektorban.
Bővebben: popai.hu
Forrás és fotók: Shop! ANZ
Kátai Ildikó
Kapcsolódó cikkeink
Fura szabályok vonatkoznak mostantól az e-cigikre
Július 1-jétől Ausztráliában új jogszabályok léptek hatályba, amelyek jelentősen módosítják…
Tovább olvasom >Forrólevegős fritőzben készíthető termékeket vezet be a Nestlé
A Nestlé air fryerben való elkészítésre alkalmas termékcsaládot fejlesztett válaszul…
Tovább olvasom >Shop! MarketPlace
A POPAI Magyarország anyaszervezete a Shop! Association legnagyobb éves rendezvénye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >