Húsvéti csokoládét inkább a fiatalabb, sonkát pedig az idősebb korosztály vásárol
A 40 év feletti háziasszonyok sonkát vesznek húsvétkor, míg a fiatalabbak szezonális édességeket vesznek – derül ki a GfK Hungária ConsumerScan adataiból.
Egyre kevesebbet vásárolunk a húsvéti ünnepkör kedvelt szezonélelmiszereiből. A tavalyi szezonban is kevesebb húsvéti csokoládéfigura és sonka fogyott. 39 évnél fiatalabb háziasszony által vezetett háztartások pedig országos arányukhoz képest kevésbé vásárolják a húsvéti szezon e kedvelt termékét. Lakóhely szerint vizsgálva, pedig inkább a délkeleti és az északkeleti országrész háztartásai azok, akik nagyobb arányban vásárolnak húsvéti sonkát, elsősorban főtt-füstölt sonkát. Érdekes módon, a szezonális élelmiszerek fő beszerzése helye a hipermarketek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >A HELL ENERGY is reagált az energiaitalra vonatkozó új szabályra
A magyar Országgyűlés döntése értelmében mostantól Magyarországon törvény tiltja a…
Tovább olvasom >