Húsvét előtt akár 7 millió tojás is fogyhat naponta
A Tesco 20 millió tojással, 1300 tonna sonkával, és 5 millió figurás édességgel készül a húsvéti forgalomnövekedésre, amely várhatóan az ünnep előtti napokban lesz a legintenzívebb. Húsvétkor a sonkafélék forgalma tízszeresére nő, míg tojásból 40 százalékkal többet visznek haza a vásárlók.
Az áruházlánc idén is széles füstöltáru-választékkal készül az ünnepre: parasztsonkák, parasztlapockák, füstölt főtt tarják, frikandó sonkák, lángolt karajok szerepelnek a kínálatban, míg a könnyedebb ételeket kedvelők csirke-, és pulykasonkák közül is választhatnak. Évek óta jellemzően a
kötözött sonkák iránt a legnagyobb a kereslet ebben az időszakban. A Tesco számára kiemelten fontos a magyar beszállítók támogatása, ezért a húsvéti sonkák 99%-a hazai feldolgozású, és a tojások iránti megnövekedett keresletet is magyar termelőktől származó termékekkel szolgálja ki.
Az áruházakban 304 féle – köztük diabetikus és laktózmentes csokoládéból készült – figurás édesség várja a vásárlókat. A húsvét egyik legnépszerűbb péksüteménye a kalács, ebből 13 közül választhatnak a vásárlók, és 5 saját gyártású hagyományos és kakaós ízesítésű is megtalálható a polcokon.
Emellett olyan, húsvéti finomságokkal is készül a Tesco, mint a sós, a húsvéti 1 kg-os és a fahéjas-cukros csavart. A pékáruk forgalma az ünnep előtt várhatóan 35%-kal nő.
Borokból mintegy 1,5 millió palackot értékesítenek húsvétkor, ami közel 40%-os forgalomnövekedést jelent. Az áruházakban a locsolkodáshoz szükséges kiegészítőket is megtalálják a vásárlók: 97 különböző Eau de toilette és 6 féle kölni közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >Alapvető élelmiszerek árának csökkentése érdekében lép fel a GVH
Újabb lépéseket tesz a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az áremelkedések visszaszorítása…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >