Húsvét előtt akár 7 millió tojás is fogyhat naponta
A Tesco 20 millió tojással, 1300 tonna sonkával, és 5 millió figurás édességgel készül a húsvéti forgalomnövekedésre, amely várhatóan az ünnep előtti napokban lesz a legintenzívebb. Húsvétkor a sonkafélék forgalma tízszeresére nő, míg tojásból 40 százalékkal többet visznek haza a vásárlók.
Az áruházlánc idén is széles füstöltáru-választékkal készül az ünnepre: parasztsonkák, parasztlapockák, füstölt főtt tarják, frikandó sonkák, lángolt karajok szerepelnek a kínálatban, míg a könnyedebb ételeket kedvelők csirke-, és pulykasonkák közül is választhatnak. Évek óta jellemzően a
kötözött sonkák iránt a legnagyobb a kereslet ebben az időszakban. A Tesco számára kiemelten fontos a magyar beszállítók támogatása, ezért a húsvéti sonkák 99%-a hazai feldolgozású, és a tojások iránti megnövekedett keresletet is magyar termelőktől származó termékekkel szolgálja ki.
Az áruházakban 304 féle – köztük diabetikus és laktózmentes csokoládéból készült – figurás édesség várja a vásárlókat. A húsvét egyik legnépszerűbb péksüteménye a kalács, ebből 13 közül választhatnak a vásárlók, és 5 saját gyártású hagyományos és kakaós ízesítésű is megtalálható a polcokon.
Emellett olyan, húsvéti finomságokkal is készül a Tesco, mint a sós, a húsvéti 1 kg-os és a fahéjas-cukros csavart. A pékáruk forgalma az ünnep előtt várhatóan 35%-kal nő.
Borokból mintegy 1,5 millió palackot értékesítenek húsvétkor, ami közel 40%-os forgalomnövekedést jelent. Az áruházakban a locsolkodáshoz szükséges kiegészítőket is megtalálják a vásárlók: 97 különböző Eau de toilette és 6 féle kölni közül választhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >Magyar siker a világ legjobb borászatainak rangsorában: a Szepsy Pince a 43. helyen
2024-ben is közzétették a World’s Best Vineyards rangsorát, amely az…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >Meghosszabbított határidővel, november 15-ig lehet pályázni a Tesco programjában a helyi fiatalok és közösségek jövőjére biztosított támogatásért
A nagy érdeklődésre való tekintettel a Tesco meghosszabbította a „Start…
Tovább olvasom >A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >