Hústermékekkel bővíti bioválasztékát a német Kaufland
A Bioland-irányelvek szerint előállított húskészítményekkel bővíti bioválasztékát a Kaufland. Mostantól 17 termék, köztük a darált hús és a schnitzel is Bioland tanúsítvánnyal rendelkezik.
A Kaufland élelmiszer-kiskereskedő saját márkás K-Bio hústermékei mostantól megfelelnek a Bioland-irányelveknek – tudósít a Lebensmittelpraxis. Ez 17 olyan húskészítményt – mint például a darált hús és a gulyás hús – jelent, amelyeket a szövetség irányelveinek megfelelően állítanak elő.
A vállalat szerint a Biolandra való átállás a Kaufland azon hosszú távú tervének része, mely szerint termékkínálatát fenntarthatóbbá és állatbarátabbá kívánja tenni.
– Amikor két évvel ezelőtt partnerségre léptünk a Biolanddal, világossá tettük, mennyire fontos számunkra az ellátási láncban a környezetvédelmi és társadalmi felelősségi standardok hosszú távú javítása és a felelős élelmiszertermelés – mondta Stefan Rauschen, a Kaufland frissáru-beszerzésért felelős ügyvezető igazgatója.
A Bioland követelményei az EU ökológiai irányelvein túlmutatnak és előírják például az állatok legelőhöz jutását, és a szállítási útvonalak lerövidítése érdekében a helyileg termesztett takarmánnyal történő táplálásukat, de évente átfogó állatjóléti ellenőrzést is végeznek szakemberei.
A Kaufland a bioélelmiszerek iránti növekvő keresletre válaszul jelenleg több mint 150 terméket kínál a Bioland tanúsítvánnyal. A hús mellett például a K-Bio saját márkás tej, tészta és almaszósz is megfelelnek a Bioland-szabványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban havi szinten csökkentek, éves összevetésben nőttek a nagykereskedelmi árak májusban
Németországban májusban havi szinten gyorsult a nagykereskedelmi árak csökkenése, éves…
Tovább olvasom >Megnyitotta az első benzinkúti Rewe To Go üzletét a német Lekkerland
A kényelmi termékekre specializálódott Lekkerland a Tank & Rasttal együttműködve…
Tovább olvasom >Csúcstechnológiás logisztikai központot nyitott a Picnic Németországban
A németországi Oberhausen városában nyitotta meg eddigi legfejlettebb e-kereskedelmi disztribúciós…
Tovább olvasom >További cikkeink
„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >Brüsszel eljárást indított Magyarország ellen az árréskorlátozások miatt
Két kötelezettségszegési eljárást is indított Magyarország ellen az Európai Bizottság,…
Tovább olvasom >Májusban lassult az éves infláció az euróövezetben és az EU-ban
Az euróövezetben és az Európai Unióban is lassult az éves…
Tovább olvasom >