Hústermékekkel bővíti bioválasztékát a német Kaufland
A Bioland-irányelvek szerint előállított húskészítményekkel bővíti bioválasztékát a Kaufland. Mostantól 17 termék, köztük a darált hús és a schnitzel is Bioland tanúsítvánnyal rendelkezik.
A Kaufland élelmiszer-kiskereskedő saját márkás K-Bio hústermékei mostantól megfelelnek a Bioland-irányelveknek – tudósít a Lebensmittelpraxis. Ez 17 olyan húskészítményt – mint például a darált hús és a gulyás hús – jelent, amelyeket a szövetség irányelveinek megfelelően állítanak elő.
A vállalat szerint a Biolandra való átállás a Kaufland azon hosszú távú tervének része, mely szerint termékkínálatát fenntarthatóbbá és állatbarátabbá kívánja tenni.
– Amikor két évvel ezelőtt partnerségre léptünk a Biolanddal, világossá tettük, mennyire fontos számunkra az ellátási láncban a környezetvédelmi és társadalmi felelősségi standardok hosszú távú javítása és a felelős élelmiszertermelés – mondta Stefan Rauschen, a Kaufland frissáru-beszerzésért felelős ügyvezető igazgatója.
A Bioland követelményei az EU ökológiai irányelvein túlmutatnak és előírják például az állatok legelőhöz jutását, és a szállítási útvonalak lerövidítése érdekében a helyileg termesztett takarmánnyal történő táplálásukat, de évente átfogó állatjóléti ellenőrzést is végeznek szakemberei.
A Kaufland a bioélelmiszerek iránti növekvő keresletre válaszul jelenleg több mint 150 terméket kínál a Bioland tanúsítvánnyal. A hús mellett például a K-Bio saját márkás tej, tészta és almaszósz is megfelelnek a Bioland-szabványoknak.
Kapcsolódó cikkeink
A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment…
Tovább olvasom >Edeka a helyi szupermarketek németországi hőse
A német piacvezető kereskedelmi szövetkezet, az Edeka lényegét a független…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Stagnált az eurózóna gazdasága a negyedik negyedévben
Az elemzői várakozásokkal szemben stagnált az eurózóna gazdasága 2024 negyedik…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >