Húsgarancia programot indított a Tesco
Szeptember elején egyedülálló Húsgarancia programot indított a Tesco Magyarországon. Az áruházlánc üzleteiben vásárolt friss húsra 24 órás minőségi garanciát vállalnak, amelynek keretében a vásárlóknak a termék árának dupláját fizetik vissza, ha a vásárló nincs megelégedve a termékkel.
A Húsgarancia program mellett a Tesco a kizárólag magyar baromfit kínáló frissáru pultjaival kívánja fogyasztók bizalmát elnyerni. Az áruházlánc a magyar húsipar legnagyobb partnereként tisztában van a magyar gazdák iránti kötelezettségével, ezért is vállalta, hogy üzleteiben csak hazai forrásból származó baromfit kínál. A Tesco havonta mintegy 1800 tonna baromfit és 1500 tonna sertéshúst vásárol hazai termelőktől. A beszállítók köre folyamatosan bővül, jelenleg 20 partner szállítja ezt a mennyiséget.
A Tesco idén elindította a Húsakadémia képzést, melynek keretében rendszeres, többszintű oktatást kapnak a húspultban dolgozó munkatársaik, és elsajátítanak minden tudnivalót a friss húsok kezelésével kapcsolatban. A kizárólag ellenőrzött beszállítóktól származó termékeket minőségellenőrök veszik át a központi raktárban. Magyarországon egyedülállóan az áruházlánc összes 3000 négyzetméternél nagyobb üzletében külön minőségbiztosítási vezető dolgozik, akik az áruház működését ellenőrzik, így segítve, hogy a vásárlók biztosan a megfelelő minőségű hústermékekhez jussanak. Mindezek lehetővé teszik, hogy a Tesco olyan komoly vállalást fogalmazzon meg a Húsgarancia program keretében, hogy 24 órán belül, blokk ellenében a friss húsáru árának dupláját fizetik vissza, ha a vásárló nincs megelégedve a termékkel.
„A Tesco már hosszú ideje a magyar húsipar legnagyobb vásárlója, és ez a kapcsolat most az elkötelezettségnek egy új szintjére lépett, azzal, hogy kizárólag magyar baromfit árulunk üzleteinkben” – mondta Iglódi-Csató Judit, kommunikációs igazgató. „Tudjuk, hogy vásárlóink számára nagyon fontos, hogy megbízható, magyar forrásból származó húsokat kínáljunk, ezért beszerzőink folyamatosan keresik azokat a hazai partnereket, akik megfelelő minőségű és mennyiségű áruval tudják ellátni üzleteinket. A Húsgarancia program fontos lépés vásárlóink bizalmának elnyerése érdekében, reméljük, hogy hamarosan pozitív visszajelzéseikről számolhatunk be.”
A Húsgarancia program indításával egyidejűleg a Tesco üzleteiben tanácsadó füzettel segítik a vásárlókat a friss hús szállításának, tárolásának és elkészítésének biztonságos megoldásában, ezt a kiadványt a vásárlók a húspultoknál találják meg.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >