Hűségkártya helyett mobil
A Coca-Cola és a torontói Rogers Wireless mobilszolgáltató együttműködése új lehetőségeket nyit a kanadai vásárlók felé.A kupakba nyomtatott kód SMS-en való beküldésével a regisztrált vevők azonnali engedményt kapnak mobilszámlájukból, és iCoke hűségpontjaik is rögvest jóváírásra kerülnek, így nem kell a kódokat egy számítógépig megőrizniük.
Első ránézésre az akció nem különbözik az évek óta megszokott, interneten és SMS-en futtatott Coca-Cola-promócióktól. A különbség az, hogy a kupakba nyomtatott kód azonnal vásárlási igazolásként szolgál, és automatikusan beváltódik értékes, lebeszélhető mobilpercekre. Nincs szükség tehát a továbbiakban a kódok nyilvántartására, a hűségpontokat kezelő ügynökségekre vagy fizikai pontbeváltó helyekre, sorban állásra, mégis valódi értéket jelentenek a fogyasztóknak.
Ráadásul a Coca-Cola azonnal értesül, hol és mikor vásárolták meg a termékét.
A különböző hűségkártyák helyett ezzel a módszerrel a mobiltelefon válhat pontgyűjtő és -beváltó eszközzé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >