Hűségkártya helyett mobil
A Coca-Cola és a torontói Rogers Wireless mobilszolgáltató együttműködése új lehetőségeket nyit a kanadai vásárlók felé.A kupakba nyomtatott kód SMS-en való beküldésével a regisztrált vevők azonnali engedményt kapnak mobilszámlájukból, és iCoke hűségpontjaik is rögvest jóváírásra kerülnek, így nem kell a kódokat egy számítógépig megőrizniük.
Első ránézésre az akció nem különbözik az évek óta megszokott, interneten és SMS-en futtatott Coca-Cola-promócióktól. A különbség az, hogy a kupakba nyomtatott kód azonnal vásárlási igazolásként szolgál, és automatikusan beváltódik értékes, lebeszélhető mobilpercekre. Nincs szükség tehát a továbbiakban a kódok nyilvántartására, a hűségpontokat kezelő ügynökségekre vagy fizikai pontbeváltó helyekre, sorban állásra, mégis valódi értéket jelentenek a fogyasztóknak.
Ráadásul a Coca-Cola azonnal értesül, hol és mikor vásárolták meg a termékét.
A különböző hűségkártyák helyett ezzel a módszerrel a mobiltelefon válhat pontgyűjtő és -beváltó eszközzé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >