Hűségesek megszokott áruházaikhoz a magyar vásárlók
A Nielsen kutatása során megkérdezettek többsége jellemzőnek tartja magára, hogy ha csak teheti, ugyanabban a megszokott boltban szerzi be a napi fogyasztási cikkeket.
A ShopperTrends című tanulmány szerint a leginkább
elterjedt, legjellemzőbb vásárlói magatartást a következő állítás fejezi ki:
„Nagyon ritkán váltok át másik boltra. De amikor vásárolok, aktívan keresem az
akciókat és promóciókat". Itt az egyetértők aránya 44 százalékra emelkedett,
szemben az előző évben regisztrált 38 százalékkal.
A korábbiakhoz képest több fogyasztót befolyásolnak a
vásárlást ösztönző akciók. „Váltogatom a boltokat aszerint, hogy éppen
melyiknél vannak megítélésem szerint a legjobb akciók vagy promóciók" – ezzel
az állítással a válaszadók 15 százaléka értett egyet legutóbb. Arányuk 4
százalékponttal növekedett, az egy évvel korábbi megkérdezéshez képest.
A legerősebb márkaértékkel bíró láncok között egy hipermarket, egy diszkont,
két magyar tulajdonban lévő lánc és egy szupermarket található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Uniós adó jöhet az ultrafeldolgozott élelmiszerekre és az alkoholos üdítőkre – készül az EU első kardiovaszkuláris akcióterve
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Baltikum felé nyit a magyar élelmiszerexport
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ipari alkoholgyártás: sokkal több mindenben jelen van, mint gondolnánk
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

