Hűségesek megszokott áruházaikhoz a magyar vásárlók
A Nielsen kutatása során megkérdezettek többsége jellemzőnek tartja magára, hogy ha csak teheti, ugyanabban a megszokott boltban szerzi be a napi fogyasztási cikkeket.
A ShopperTrends című tanulmány szerint a leginkább
elterjedt, legjellemzőbb vásárlói magatartást a következő állítás fejezi ki:
„Nagyon ritkán váltok át másik boltra. De amikor vásárolok, aktívan keresem az
akciókat és promóciókat". Itt az egyetértők aránya 44 százalékra emelkedett,
szemben az előző évben regisztrált 38 százalékkal.
A korábbiakhoz képest több fogyasztót befolyásolnak a
vásárlást ösztönző akciók. „Váltogatom a boltokat aszerint, hogy éppen
melyiknél vannak megítélésem szerint a legjobb akciók vagy promóciók" – ezzel
az állítással a válaszadók 15 százaléka értett egyet legutóbb. Arányuk 4
százalékponttal növekedett, az egy évvel korábbi megkérdezéshez képest.
A legerősebb márkaértékkel bíró láncok között egy hipermarket, egy diszkont,
két magyar tulajdonban lévő lánc és egy szupermarket található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Falatnyi történetek: Mesék maradék nélkül” – meseíró pályázatot hirdetett a Nébih
Első alkalommal hirdette meg országos meseíró pályázatát a Nemzeti Élelmiszerlánc-…
Tovább olvasom >AM: a térséget érintő válságok leküzdésében is óriási szerepe van a FAO-na
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >A FAO európai és közép-ázsiai tagországainak informális konzultációja Magyarországon
Nagy szerep hárul a nemzetközi szervezetekre az Európát és Közép-Ázsiát…
Tovább olvasom >