Hűségesek megszokott áruházaikhoz a magyar vásárlók
A Nielsen kutatása során megkérdezettek többsége jellemzőnek tartja magára, hogy ha csak teheti, ugyanabban a megszokott boltban szerzi be a napi fogyasztási cikkeket.
A ShopperTrends című tanulmány szerint a leginkább
elterjedt, legjellemzőbb vásárlói magatartást a következő állítás fejezi ki:
„Nagyon ritkán váltok át másik boltra. De amikor vásárolok, aktívan keresem az
akciókat és promóciókat". Itt az egyetértők aránya 44 százalékra emelkedett,
szemben az előző évben regisztrált 38 százalékkal.
A korábbiakhoz képest több fogyasztót befolyásolnak a
vásárlást ösztönző akciók. „Váltogatom a boltokat aszerint, hogy éppen
melyiknél vannak megítélésem szerint a legjobb akciók vagy promóciók" – ezzel
az állítással a válaszadók 15 százaléka értett egyet legutóbb. Arányuk 4
százalékponttal növekedett, az egy évvel korábbi megkérdezéshez képest.
A legerősebb márkaértékkel bíró láncok között egy hipermarket, egy diszkont,
két magyar tulajdonban lévő lánc és egy szupermarket található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >