Hűségesek megszokott áruházaikhoz a magyar vásárlók
A Nielsen kutatása során megkérdezettek többsége jellemzőnek tartja magára, hogy ha csak teheti, ugyanabban a megszokott boltban szerzi be a napi fogyasztási cikkeket.
A ShopperTrends című tanulmány szerint a leginkább
elterjedt, legjellemzőbb vásárlói magatartást a következő állítás fejezi ki:
„Nagyon ritkán váltok át másik boltra. De amikor vásárolok, aktívan keresem az
akciókat és promóciókat". Itt az egyetértők aránya 44 százalékra emelkedett,
szemben az előző évben regisztrált 38 százalékkal.
A korábbiakhoz képest több fogyasztót befolyásolnak a
vásárlást ösztönző akciók. „Váltogatom a boltokat aszerint, hogy éppen
melyiknél vannak megítélésem szerint a legjobb akciók vagy promóciók" – ezzel
az állítással a válaszadók 15 százaléka értett egyet legutóbb. Arányuk 4
százalékponttal növekedett, az egy évvel korábbi megkérdezéshez képest.
A legerősebb márkaértékkel bíró láncok között egy hipermarket, egy diszkont,
két magyar tulajdonban lévő lánc és egy szupermarket található.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
10 éves a magyar Black Friday – az akcióvadászattól a tudatos vásárlásig
A Black Friday Magyarországon 10 év alatt sokat változott: míg…
Tovább olvasom >77 ezer forint: ennyit terveznek idén költeni a magyarok karácsonyi ajándékra
Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban…
Tovább olvasom >A diabétesz előszobája: az elhízás megháromszorozza a cukorbetegség kialakulásának kockázatát
Miközben a cukorbetegséghez és annak szövődményeihez köthető halálozás folyamatosan nő…
Tovább olvasom >