Hungexpo: csaknem 30 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Csaknem 30 ezer látogató kereste fel az Utazás+ Kiállítást, valamint a vele egy időben rendezett Budapest Boat Show-t február 22-25. között – közölte a Hungexpo az MTI-vel.
A négy nap alatt a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban számos szakmai eseményt szerveztek, az idei díszvendég Bulgária, valamint Gyula és Békés vármegye volt.
A közleményben kiemelték, hogy bár a turizmus számai még nem érték el a koronavírus-járvány előtti szintet, az idei kiállítás résztvevői elégedettek voltak a rendezvénnyel, a 68 külföldi és 150 magyar kiállító jelentős érdeklődésről és számos üzletkötésről számolt be a zárás után.
A hétvége – hagyományosan – a nagyközönségé volt, a látogatók 23 belföldi és 28 külföldi desztináció önálló standján válogathattak az ajánlatokból. Az E-bike Test&Show tesztpályáján pedig mintegy 2 és félezren próbáltak ki valamilyen elektromos kerékpárt.
Nagy érdeklődés kísérte az Utazás+ Kiállítással párhuzamosan rendezett Budapest Boat Show-t is, a hajózás és a vízi sportok szezonnyitó nagyrendezvényén konkrét üzleteket is kötöttek – tette hozzá közleményében a Hungexpo.
Kapcsolódó cikkeink
Visit Hungary: csaknem 100 ezer vendéget fogadtak a fővárosi szállodák a Forma–1 versenyhétvégén
Az idei Forma–1 versenyhétvégén a fővárosi szállodák majdnem 100 ezer…
Tovább olvasom >Újabb vizsgálatot indított a GVH a Booking.com szállásfoglaló platform ellen
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Booking.com B.V…
Tovább olvasom >Romániában kevesebb vendég valamivel több éjszakát töltött júniusban a szálláshelyeken, mint tavaly
Júniusban 2,2 százalékkal kevesebb turista szállt meg idegenforgalmi szálláshelyen Romániában,…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >