Hungarikum sarok a CBA Plaza üzletében

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 07. 22. 00:03

Az utóbbi években sok próbálkozásnak lehettünk tanúi, amelyek a magyar termékeket próbálták népszerűsíteni.

Sokan hangsúlyozták, hogy ha magyarként magyar terméket vásárolunk, nem csak a saját gazdaságunkat erősítjük, hanem jó minőségű, megbízható termékeket fogyaszthatunk. A CBA bebizonyította, hogy nem csak az innovációban jár élen (a CBA volt az első élelmiszerbolt, ahol bevezették az elektronikus polccímkét), hanem a magyar termékek népszerűsítésében is.
Idén júliusban megnyílt az első Hungarikum sarok, amely a CBA Sopron Plázában található. Amennyiben magyar terméket szeretnénk vásárolni, itt mindent megtalálhatunk: kizárólag magyar gyártók, magyar termékeit népszerűsítő üzletrészben, borok, pálinkák, édességek, élelmiszerek, friss és tartós termékek találhatóak. A folyamatosan bővülő áruválasztékban – a fagyasztott élelmiszerek kivételével – szinte minden megtalálható.
Nem csak az áruválasztéktól különleges a Hungarikum sarok, egyedi berendezései mellett az innováció sem szorult háttérbe. A termékek árait hagyományos polccímke helyett Pricer elektronikus polccímke jelzi, mely nem csak költséghatékonyabb és esztétikusabb, hanem nagyban megkönnyíti a logisztikát, a bolti személyzet munkáját is. Ezen kívül a határ közelsége miatti rengeteg külföldi vásárló is nagyra értékeli, hogy az elektronikus polccímkén a termékek árait euróban is megtekintheti. Az árfolyamváltozások a digitális címkével könnyedén lekezelhetőek, mivel a Pricer óránként 70 ezer címkét képes frissíteni.




Kapcsolódó cikkeink