Hungarikum-promóció a repülőtéren: Unicum-siker a terminálon
Minden tekintetben különleges és egyedi akció zajlott a nyári forgalmi csúcs alatt a repülőtéren. Egy igazi magyar sikerterméket ismerhetett meg az utazóközönség nyáron a budapesti repülőtér termináljaiban a Zwack Unicum, a Heinemann Duty Free és a Budapest Airport összefogásában. A nagy múltú Unicum termékek hatalmas sikert arattak az utasok körében: megötszöröződtek az eladások, nem utolsósorban a márka új termékére épülő promóciónak köszönhetően.
Először fordult elő a budapesti repülőtéren, hogy egy nagyszabású, utasoknak szánt kereskedelmi akció középpontjában nem egy világszerte ismert márka, hanem egy hazai hős, egy hungarikum, a méltán népszerű Zwack Unicum állt. A nyári csúcsidény egyik legforgalmasabb hónapjában, júliusban lebonyolított kampány során az egyik tradicionális magyar márka a reptéri forgalmazó Heinemann Duty Free és a Budapest Airport szakembereivel fogott össze. Az elsődleges cél természetesen az eladások növelése volt, ezáltal pedig a magyar termék további népszerűsítése a repülőtéren megszokott nemzetközi környezetben.
A Budapest Airport örömmel járult hozzá a Heinemann kereskedelmi akciójához: az utasok már a biztonsági ellenőrzés területén, a néhány perces sorban állás alatt találkozhattak az akciót hirdető felhívással, szórólapokkal. Ezután, az elegáns utasforgalmi csarnok, a SkyCourt központi részére belépve, az ott felépített promóciós színpadon bárki megismerhette a Zwack gyár történetét, megkóstolhatta az Unicum italokat, köztük az idén nyáron bevezetett, tölgyfa hordóban, aszalt szilván érlelt változatot is. A terminálokon kihelyezett digitális citylight hálózaton rendszeresen futottak a promóció hirdetései. Nemcsak a reklám, hanem a nagyon komoly árengedmény is vonzotta az utasokat: valamennyi Unicum terméket 30 %-os árengedménnyel lehetett megvásárolni a repülőtéri Duty Free üzletben.
Hatalmas volt az érdeklődés: a számok azt mutatják, hogy majdnem minden negyedik utas – ha csak kíváncsiságból, esetleg a repülőútra való ráhangolódás céljából is, de – megkóstolta az Unicumot. Az eladások meredeken nőttek, júliusban ötször annyi Unicum fogyott a Heinemann Duty Free üzleteiben, mint egy évvel korábban ugyanebben az időszakban. A legnépszerűbb az eladások 60 %-át kitevő Unicum Szilva lett, hiszen a promóció éppen ennek az újonnan bevezetett termék apropóján jött létre. Emellett a hagyományos Unicum és az Unicum Next eladásai is több mint kétszeresére nőttek.
„Nagyon örülünk annak, hogy magyarországi repülőtérként egy magyar terméket sikerült a nyári kereskedelmi kampányunk középpontjába állítani, ráadásul azt a Zwack Unicumot, amely az egyik leghíresebb hazai termék és gond nélkül megállja a helyét a nemzetközi versenyben” – értékelte a kampány eredményeit Alan Bork, a Budapest Airport Fogyasztói Üzletág igazgatója. Hozzátette: „Utasaink visszajelzése alapján remek fogadtatást kapott a közös promóció, így mihamarabb szeretnénk folytatni, akár újabb nívós magyar termékek bemutatásával a nemzetközi közönség számára.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >