Hungaricool by SPAR versenyzők a Cápák között – innovatív magyar termékek juthatnak az üzletek polcaira a tévéképernyőről
A SPAR Magyarország régóta elkötelezte magát a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett. Őket támogatja és hozza helyzetbe a magyar piacon a kiskereskedelmi vállalat Hungaricool by SPAR kezdeményezése, amely csatlakozott a Cápák között című üzleti show-hoz. Az RTL Klub népszerű műsora lehetőséget biztosít arra, hogy újabb kiváló és innovatív magyar áruk kerülhessenek az INTERSPAR hipermarketek polcaira.
A hazai termelők és a magyar termékek, innovációk ösztönzése a SPAR Magyarország üzleti filozófiájának alappillére. A napi fogyasztási cikkek beszerzése több mint 90%-ban itthon működő cégektől történik. A SPAR ezen szándékát támogatja a Hungaricool by SPAR termékinnovációs verseny, amely elsősorban a feltörekvő, piacbevezetés előtt vagy annak környékén álló hazai vállalkozókat célozza. A kiskereskedelmi áruházlánc a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív, hipermarketben piacképes termékeket keres a Hungaricool by SPAR verseny keretében. Az innováció mellett fontos szempont lesz az üzleti ötlet elbírálásánál a csomagolóanyagok újrahasznosíthatósága, az alapanyag beszerzési módja, a helyi alapanyagok előtérbe helyezése, és a gyártási eljárások környezetkímélő megoldásai.
A verseny első köre közel 300 hazai vállalkozást mozgatott meg. 2020. március végétől az összes INTERSPAR áruház a kínálatába vette a nyertes termékeket, illetve a SPAR online shopjában is elérhetővé váltak. A legkiválóbb 8 termékinnováció minden támogatást megkapott – a forgalmazás mellett a nyertesek marketing- és üzleti támogatást is kaptak a vállalat 58 fős szakmai csapatától. A verseny fokozott jelentőséggel bír a koronavírus-járvány időszakában, nyertesei számra a vállalat áruházai stabil, folyamatos felvevő-piacot jelentenek, biztosítva a működést és a munkaerő foglalkoztatását.
A Hungaricool by SPAR 2020-ban csatlakozott a Cápák között című üzleti show-hoz. A kiskereskedelmi üzletlánc és a Cápák között műsor céljai nagyon közel állnak egymáshoz, az együttműködésnek köszönhetően újabb kiváló magyar áruk kerülhetnek a tévéképernyőről az üzletek polcaira. A műsor országos ismertséget és elérhetőséget jelent számukra, így a vállalkozások hírneve tovább épül, valamint az üzleti „cápák” képesek rávilágítani a versengő vállalkozók ötleteinek erényeire és hiányosságaira.
A verseny hivatalos weboldala: www.hungaricool.hu
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >