Magyar vezető az ukrán Auchan élén
Január 1-től Lucenko Viktória vezeti az Auchan ukrajnai leányvállalatát. A kinevezéssel először kerül nő vezérigazgatói pozícióba a francia kiskereskedelmi láncnál.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/01/Lucenko-Viktoria-200x300.jpg)
Lucenko Viktória
Lucenko Viktória széleskörű tapasztalattal rendelkezik mind a kereskedelem és a kontrolling, mind az áruházvezetés és management, nem utolsó sorban pedig a márkaépítés és innováció területén. 1999-ben csatlakozott az Auchan Retail Magyarországhoz, pályafutását osztályvezetőként kezdte, szektorvezetői tapasztalatokat követően 2003-tól számos vezetői pozícióban dolgozott, többek között országos kontrolling igazgatóként, a Savoya Park áruház igazgatójaként. Legutóbbi munkakörében pedig Vásárlói kapcsolatok és Innovációs igazgatóként fontos szerepet vállalt olyan stratégia fontosságú területeken, mint az Auchan online áruház elindítása, a vásárlói kapcsolatok fejlesztése és a vállalati digitalizációs projektek.
Az új, vezérigazgatói pozícióban Lucenko Viktória főbb feladatai közé tartozik az Auchan márka és a vállalat globális stratégiájának megfelelően az ukrajnai pozíció erősítése. Ennek fontos lépéseként a közeljövő kiemelt stratégiai kihívása lesz például az ukrán Auchan által megvásárolt Caraván üzletek integrációja. Új munkakörében szintén a vezető felel majd a vállalati transzformáció megvalósításáért, amelyhez a szakember magyarországi innovációs igazgatói tapasztalata is nagy segítségére lesz.
Az Auchannál nemzetközi és hazai szinten egyaránt kiemelkedően magas a női dolgozók és vezetők aránya, a vállalat elkötelezett a munkavállalói esélyegyenlőség terén. A női kollégák Magyarországon a vállalat összes munkavállalójának mintegy 65 százalékát teszik ki, a női menedzserek aránya a nemzetközinél is magasabb, több mint 50 százalék.
Kapcsolódó cikkeink
Autonóm üzleteket tesztel az Auchan Franciaországban
Az Auchan Észak-Franciaországban autonóm boltok működését teszteli vasárnap délutánonként annak…
Tovább olvasom >Kiosztotta a PLMA nemzetközi csomagolási díjait
Első alkalommal rendezte meg a PLMA az International Private Label…
Tovább olvasom >Újra a fenntarthatóság kerül előtérbe az Auchannál
Az Auchanban a fenntarthatóság az áruházi működésen kívül az árukészletre,…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >