Human Telex: Aranyérmes integráció az Arany Ászoknál

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 04. 15. 11:20

Harmadik szezonját éli meg az Aranypéntek kampány, amely a 2012-ben elkezdett Üvegtigris koncepció folytatása mellett idén az Arany Ászok szélesebb körű aktivitásait is integrálja. A kreatív munkát és a kivitelezést jegyző Human Telex Reklámügynökség emellett a Kőbányai, a Kozel és a HB sörök 2013-as reklámügynökségi feladatait is ellátja a Dreher Sörgyárak Zrt. megbízásából.

Április elsejével újra indult az Arany Ászok már két szezon óta rendkívül sikeres, a hatékonyságával arany EFFIE díjat is kiérdemlő Aranypéntek kampánya. Ennek hatására a márka – a Nielsen adatai alapján – 2011-ben 41 százalékos, tavaly pedig további 24 százalékos volumennövekedést ért el a csapolt sörök körében . Folyatódik idén a múlt évben elkezdett Üvegtigris koncepció is, melynek eredményességét bizonyítja, hogy tavaly a program ismertsége 42-ről 60 százalékra emelkedett a sörfogyasztók között .

„Újabb reklámfilmeket forgattunk a népszerű Üvegtigris szereplőkkel, sőt, egy-egy piaci bevezetés, illetve kezdeményezés nyomán új karakterek is feltűnnek majd a tv-szpotokban. Erről azonban egyelőre még nem árulhatunk el többet. De ez is mutatja azt az előrelépést, hogy az Aranypéntek a Horeca fókuszú – bár egyben márkaüzenetet is megfogalmazó – kampányból kinőve mára az Arany Ászok teljes kommunikációját integrálja, kezdve a többi értékesítési csatorna és szegmens bevonásától egészen a brandhez kapcsolódó programokig” – mondta Bayer Ákos, a Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati igazgatója.

Kovács Ágnes, a Dreher Sörgyárak Zrt. Arany Ászok brandmenedzsere ugyanakkor kiemelte: jelenleg is az az elsődleges cél, hogy a fogyasztókat a vendéglátóhelyekre tereljék, a csapolt sör további népszerűsítését szolgálja például az úgynevezett Aranyérem program. Ennek során a hűséges vásárlókat jutalmazzák, hiszen minden Aranypénteken elfogyasztott korsó Arany Ászok után Aranyérem jár, mely a hét többi napján rendelt korsónál 10 százalékos árkedvezményt jelent.

Az Aranypénteket a tv-szpotok mellett megújult online kommunikáció kíséri, valamint új fejlesztésű eladáshelyi anyagok támogatják. A vezető szövegíró Nagy László, a vezető art director Balogh M. Miklós volt, a reklámfilmeket Rudolf Péter rendezte.

A kreatív munkát és a kivitelezést jegyző Human Telex Reklámügynökség az Arany Ászok mellett a Kőbányai, a Kozel és a HB sörök 2013-as reklámügynökségi feladatait is ellátja a Dreher Sörgyárak Zrt. megbízásából.

Kapcsolódó cikkeink