„Hozzuk össze” néven indít szemléletformáló kampányt a Pápai Hús
Az előítélet-mentesség áll a Pápai Hús „Hozzuk össze” kampányának fókuszában. A vállalat azt szeretné támogatni, hogy az emberek elfogultság nélkül, érdeklődve forduljanak egymás felé. Ez most, a pandémia idején és a válság elmúltával különösen fontos. Kampánybejelentő!
A koronavírus miatt az emberek – akarva-akaratlanul – eltávolodtak egymástól nemcsak fizikailag, de sokszor lelkileg is. Pedig nagyon vágyunk rá, hogy újra személyesen találkozzunk, hiszen az emberi kapcsolataink – a család, a barátok, az azonos érdeklődésű csoportok – érzelmi védőhálót nyújtanak mindannyiunknak. Ahogy vége lesz a korlátozásoknak, az emberek újra összejöveteleket szerveznek majd és ezeknek a találkozásoknak a középpontjában az étel is ott lesz.
Erre épít a Pápai társadalmi szemléletformáló kampánya, amely a kíváncsiságot, előítélet- mentességet helyezi fókuszba, arra biztat mindenkit, hogy próbáljon nyitottabban fordulni a többi ember felé. Hiszen, bár sok mindenben különbözünk és az elmúlt nehéz hónapok növelték a feszültséget és a frusztrációt, az alap értékrendünk és gondolkodásmódunk talán nincs is olyan távol.
A kampány egyik fontos témája a közösen eltöltött idő és a közös étkezések lesznek, ahol – ha már a Pápai a kampány elindítója – összejöhetnek például a húsfogyasztók és a húsmentesen étkezők. „Húsipari vállalatként nemrég vegán termékekkel bővítettük portfóliónkat, szerintünk jól megférnek egymás mellett a húsos és a húsmentes termékek. Jól szimbolizálják azt, hogy a különbségek ellenére, kiegészíthetjük egymást és az ítélkezés nélküli, kíváncsi hozzáállás a kulcsa a jövő kiegyensúlyozott társadalmának”. – mondta el Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója.
A Hozzuk össze! kampányban erősen építenek majd a digitális kommunikációra, a sajtókommunikációra és a véleményvezérekre. A kampányt az Emerald PR találta ki és a Carbon Grouppal közösen valósítja meg.
„A terveknek nyilván korlátot szabhat a pandémia – mondta el Dobos Kata, a Pápai Hús Kft kommunikációs igazgatója – de bízunk benne, hogy egyre több alkalom lesz arra, hogy közösen étkezzünk, akár a szabadban egy teraszon vagy egy kiránduláson. Célunk, hogy beszédtémává váljon egymás elfogadása, hogy megmutassuk, az apróbb különbségek még nem ok a távolságtartásra és az étkezés – akár egy közös piknik – tökéletes első lépés lehet egymás megismerése felé.”
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Megérkezett a Starbucks ünnepi italkínálata: új ízek és nosztalgikus kedvencek a téli hónapokra
A hideg hónapok beköszöntével a Starbucks ismét elhozza az ünnepi…
Tovább olvasom >Új szereplő a magyar légi piacon: decemberben indulhat a Hungary Airlines
A Cargo Facts nemzetközi légi teherszállítási portál jelentése szerint a…
Tovább olvasom >