„Hozzuk össze” néven indít szemléletformáló kampányt a Pápai Hús
Az előítélet-mentesség áll a Pápai Hús „Hozzuk össze” kampányának fókuszában. A vállalat azt szeretné támogatni, hogy az emberek elfogultság nélkül, érdeklődve forduljanak egymás felé. Ez most, a pandémia idején és a válság elmúltával különösen fontos. Kampánybejelentő!
A koronavírus miatt az emberek – akarva-akaratlanul – eltávolodtak egymástól nemcsak fizikailag, de sokszor lelkileg is. Pedig nagyon vágyunk rá, hogy újra személyesen találkozzunk, hiszen az emberi kapcsolataink – a család, a barátok, az azonos érdeklődésű csoportok – érzelmi védőhálót nyújtanak mindannyiunknak. Ahogy vége lesz a korlátozásoknak, az emberek újra összejöveteleket szerveznek majd és ezeknek a találkozásoknak a középpontjában az étel is ott lesz.
Erre épít a Pápai társadalmi szemléletformáló kampánya, amely a kíváncsiságot, előítélet- mentességet helyezi fókuszba, arra biztat mindenkit, hogy próbáljon nyitottabban fordulni a többi ember felé. Hiszen, bár sok mindenben különbözünk és az elmúlt nehéz hónapok növelték a feszültséget és a frusztrációt, az alap értékrendünk és gondolkodásmódunk talán nincs is olyan távol.
A kampány egyik fontos témája a közösen eltöltött idő és a közös étkezések lesznek, ahol – ha már a Pápai a kampány elindítója – összejöhetnek például a húsfogyasztók és a húsmentesen étkezők. „Húsipari vállalatként nemrég vegán termékekkel bővítettük portfóliónkat, szerintünk jól megférnek egymás mellett a húsos és a húsmentes termékek. Jól szimbolizálják azt, hogy a különbségek ellenére, kiegészíthetjük egymást és az ítélkezés nélküli, kíváncsi hozzáállás a kulcsa a jövő kiegyensúlyozott társadalmának”. – mondta el Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója.
A Hozzuk össze! kampányban erősen építenek majd a digitális kommunikációra, a sajtókommunikációra és a véleményvezérekre. A kampányt az Emerald PR találta ki és a Carbon Grouppal közösen valósítja meg.
„A terveknek nyilván korlátot szabhat a pandémia – mondta el Dobos Kata, a Pápai Hús Kft kommunikációs igazgatója – de bízunk benne, hogy egyre több alkalom lesz arra, hogy közösen étkezzünk, akár a szabadban egy teraszon vagy egy kiránduláson. Célunk, hogy beszédtémává váljon egymás elfogadása, hogy megmutassuk, az apróbb különbségek még nem ok a távolságtartásra és az étkezés – akár egy közös piknik – tökéletes első lépés lehet egymás megismerése felé.”
Kapcsolódó cikkeink
Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Indul a NAK „Tények ízekre szedve” országos szemléletformáló kampánya
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) országos szemléletformáló kampányt indított „Tények…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >Az Allee-ban adták át az ország első beltéri antenna rendszerét, amelyen mindhárom mobilszolgáltató 5G hálózata elérhető
A több szolgáltatót kiszolgáló beltéri hálózat egyedülálló az országban, különlegessége,…
Tovább olvasom >