„Hozzuk össze” néven indít szemléletformáló kampányt a Pápai Hús
Az előítélet-mentesség áll a Pápai Hús „Hozzuk össze” kampányának fókuszában. A vállalat azt szeretné támogatni, hogy az emberek elfogultság nélkül, érdeklődve forduljanak egymás felé. Ez most, a pandémia idején és a válság elmúltával különösen fontos. Kampánybejelentő!
A koronavírus miatt az emberek – akarva-akaratlanul – eltávolodtak egymástól nemcsak fizikailag, de sokszor lelkileg is. Pedig nagyon vágyunk rá, hogy újra személyesen találkozzunk, hiszen az emberi kapcsolataink – a család, a barátok, az azonos érdeklődésű csoportok – érzelmi védőhálót nyújtanak mindannyiunknak. Ahogy vége lesz a korlátozásoknak, az emberek újra összejöveteleket szerveznek majd és ezeknek a találkozásoknak a középpontjában az étel is ott lesz.
Erre épít a Pápai társadalmi szemléletformáló kampánya, amely a kíváncsiságot, előítélet- mentességet helyezi fókuszba, arra biztat mindenkit, hogy próbáljon nyitottabban fordulni a többi ember felé. Hiszen, bár sok mindenben különbözünk és az elmúlt nehéz hónapok növelték a feszültséget és a frusztrációt, az alap értékrendünk és gondolkodásmódunk talán nincs is olyan távol.
A kampány egyik fontos témája a közösen eltöltött idő és a közös étkezések lesznek, ahol – ha már a Pápai a kampány elindítója – összejöhetnek például a húsfogyasztók és a húsmentesen étkezők. „Húsipari vállalatként nemrég vegán termékekkel bővítettük portfóliónkat, szerintünk jól megférnek egymás mellett a húsos és a húsmentes termékek. Jól szimbolizálják azt, hogy a különbségek ellenére, kiegészíthetjük egymást és az ítélkezés nélküli, kíváncsi hozzáállás a kulcsa a jövő kiegyensúlyozott társadalmának”. – mondta el Szappanos Péter, a Pápai Hús Kft. ügyvezető igazgatója.
A Hozzuk össze! kampányban erősen építenek majd a digitális kommunikációra, a sajtókommunikációra és a véleményvezérekre. A kampányt az Emerald PR találta ki és a Carbon Grouppal közösen valósítja meg.
„A terveknek nyilván korlátot szabhat a pandémia – mondta el Dobos Kata, a Pápai Hús Kft kommunikációs igazgatója – de bízunk benne, hogy egyre több alkalom lesz arra, hogy közösen étkezzünk, akár a szabadban egy teraszon vagy egy kiránduláson. Célunk, hogy beszédtémává váljon egymás elfogadása, hogy megmutassuk, az apróbb különbségek még nem ok a távolságtartásra és az étkezés – akár egy közös piknik – tökéletes első lépés lehet egymás megismerése felé.”
Kapcsolódó cikkeink
Egy év alatt 40 százalékkal több húst vettek a Kifli vásárlói
Folyamatosan emelkedik halak iránti kereslet, az elmúlt évben 27 százalékkal…
Tovább olvasom >Sonkák az árérzékenység hálójában
Nagyjából a tavalyi számokat és trendeket várják a sonkagyártók az…
Tovább olvasom >A laborhús jövője: fenntartható alternatíva vagy piaci kihívás?
A laborhús olyan sejttenyésztéses technológiával előállított hús, amelyet élő állatok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >