HOVENTA 2010 – A METRO bemutatta a Vevőakadémiát
A METRO Kereskedelmi Kft. 2010-ben is a HOVENTA kiállítás egyik legnagyobb kiállítója volt, ahol a METRO Vevőakadémia is bemutatkozott.
„A METRO, a kiállítás egyik legrégebbi résztvevője; célja, hogy bemutassa a vendéglátóiparban tevékeny partnerei számára, hogy mindig meg tud újulni és a partnerek igényit rugalmasan kezeli mind emberi, mind eszköz oldalon.” – nyilatkozta Peter Schweighofer a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója, a standon tett látogatása után.
Standjukon, a Hoventa keretében bemutatták minden látogatójuknak, hogy mennyire jól ismerik vevőik üzletmenetét. 2010-ben a megszokottakhoz híven az idei évben is új koncepciójú 720 m2-es standban kaptak megjelenési lehetőséget a Metro Horeca partnerei számára fontos kategóriái. A bemutatók sem maradtak el, Lajsz András a Metro bármixere az idén is koktéljaival kápráztatta el a stand vendégeit.
A koktélok, finom borok és ízletes kávéköltemények mellett idén Kalla Kálmántól és Alessandro Arenától is elleshető volt a szakácsművészet tudománya. A profik mellett a METRO idén is támogatta az utánpótlást is, így az ő versenyüket is alapanyagokkal látták el.
A korábbi évekhez hasonlóan idén sem hiányozhatott a gasztronómiában használatos technikai eszközökön, gépeken túl az alapanyagok bemutatása sem; a szakmai közönség láthatta a Metro „Friss áru koncepcióját” hal, hús kategóriában, a gasztronómia egyéb elengedhetetlen kellékei mellett, pl. munkaruházat, hotelek és éttermek berendezési tárgyai.
Az idei év újdonsága volt, hogy a METRO napokban megnyílt METRO Vevőakadémiája is bemutatkozott, amely a magyar piacon eddig egyedülálló, a vendéglátás és kereskedelem iránt érdeklődő METRO ügyfelek szakmai továbbképző és fejlesztő központja, mely egyedi, kulturális és szórakoztató rendezvényeknek is otthont ad.
Az egyenletes magas minőség és a hozzátartozó kedvező árak képezik saját márkáik sikertényezőit, melyek anyagai a standon is szép számban megtalálhatóak voltak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >