Hová tűnt Vénusz, és hogy került egy üveg szörp Botticelli világhírű festményére?
A Folly Arborétum szörpcsaládjának legújabb tagját, a Spring fantázianevet viselő tavaszias, fűszeres ízvilágú szörpöt a reneszánsz művészet alkotásaival vezették be májusban.

Folly Spring
A szörp különlegessége, hogy a Folly fűszerkertjében termett fűszernövényekből: kakukkfűből, rozmaringból és zsályából készül. A Folly területe kiváló környezetet biztosít a szörpök alapanyagainak termesztéséhez, amelyek szezonálisan készülnek, kisüzemi módszerrel, kis palackszámban, hőkezeléssel tartósítva, emellett semmilyen tartósítószert, színezéket vagy mesterséges adalékot nem tartalmaznak.
A palack és a kampány megtervezése során az elsődleges szempontok közé tartozott, hogy természetességet, harmóniát, valamint az arborétum tavaszi, nyár eleji „nyüzsgő” hangulatát tükröző koncepció szülessen, ezek a kiindulópontok vezettek a tavasz konnotációi és a reneszánsz művészeti forradalom közti párhuzamra épülő végeredményhez. A kreatív koncepció és a social media kampány megvalósítása a Salt Communications projektcsapatának szellemi terméke, a kivitelezés a Folly Arborétum és Borászaté. A további információkat a csatolt sajtóközlemény tartalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
Szörpök az árviharban
A szörpök piaca dinamikus változásokon megy keresztül, amit a fogyasztói…
Tovább olvasom >Koktélkifestő
A koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és szörpök szó…
Tovább olvasom >Szénsavas üdítők és szörpök viharos piaci hullámokon
A szénsavas üdítők és a szörpök piacán a magas infláció, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >