Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
A H-Line termékcsalád jelenleg 60 tagból áll, de a cég tervezi hogy a jövőben tovább bővíti a kínálatot.
A szállodák speciális
igényei szerint összeállított H-Line food
és non-food termékekből áll, az árucikkek 12 ukrajnai gyárban készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >