Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
A H-Line termékcsalád jelenleg 60 tagból áll, de a cég tervezi hogy a jövőben tovább bővíti a kínálatot.
A szállodák speciális
igényei szerint összeállított H-Line food
és non-food termékekből áll, az árucikkek 12 ukrajnai gyárban készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >