Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
🎧 Hallgasd a cikket:
A H-Line termékcsalád jelenleg 60 tagból áll, de a cég tervezi hogy a jövőben tovább bővíti a kínálatot.
A szállodák speciális
igényei szerint összeállított H-Line food
és non-food termékekből áll, az árucikkek 12 ukrajnai gyárban készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >