Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
Hoteleknek kifejlesztett sajátmárkás termékeket kínál a Metro Ukrajnában
A H-Line termékcsalád jelenleg 60 tagból áll, de a cég tervezi hogy a jövőben tovább bővíti a kínálatot.
A szállodák speciális
igényei szerint összeállított H-Line food
és non-food termékekből áll, az árucikkek 12 ukrajnai gyárban készülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >