HotBrand lett a NIVEA
Lezárult a Hot Brands 2009 díjakért folyó küzdelem. A Hotdog.hu internetes közösségi portálon meghirdetett versenyen, a résztvevők Magyarországon forgalomban lévő márkák közül szavazhattak. A szépségápolás kategória győztese a NIVEA lett.
A Sanoma Budapest www.hotdog.hu ifjúsági-közösségi internetes oldala 75 márka felsorakoztatásával versenyt hirdetett saját felhasználói körében. A 2009-ben indult szavazáson olyan regisztrált tagok vettek részt, akik túlnyomó részt közép- és felsőoktatási intézmények hallgatói. A voksolás során a hotdog felhasználók több kategóriában – divatruházat, egészség, hipermarket, mobil, sportáruház, számítógép, telekommunikáció, tv, elektronikai áruház, étel, ital, parfüm, szórakoztató elektronika, túraáruház, sportruházat és szépségápolás – is kiválaszthatták kedvenc márkájukat. A szépségápolás kategóriájában a NIVEA bizonyult a legnépszerűbb márkának. A szavazás különlegessége, hogy a résztvevők által legjobbnak ítélt márkák logói a bemutatkozó profiljukon jelvény formában is feltűnnek, vállalva ezzel kedvenc brandjeiket.
„Nagyon büszkék vagyunk a HotBrands 2009 díjra. Mindig öröm számunkra olyan díjat kapni, melyet a fogyasztók ítélnek oda. A díj nagyszerűsége, hogy ez az elismerés most a fiatalok üzenete. A NIVEA-t a bőr- és szépségápolás terén szerzett közel száz éves tapasztalat segíti abban, hogy állandó magas minőséget képviseljen és különböző fogyasztói igényekre hónapról hónapra megújuljon. A szavazatok azt mutatják, hogy ez sikerül is” – mondta Bartha Ferenc, a Beiersdorf Kft. marketing igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >