Hosszútávú együttműködést kötött a TheVR és a HELL
Magyarország legnépszerűbb streamer csapatával kötött stratégiai együttműködést a HELL ENERGY. A debreceni csapat az idei évtől HELL-es szponzoráltként gyártja tovább a tartalmakat.
Hosszú tárgyalássorozatot követően, a HELL ENERGY Magyarország Kft. stratégiai együttműködést kötött hazánk legnépszerűbb streamer csapatával, a TheVR-al. A három fős csapatot senkinek sem kell bemutatnunk itthon, hiszen a VR-os srácok megkerülhetetlen szereplői a hazai gamer társadalomnak.
A fő csatornájuk 2013-ban indult YouTube-on, amely jelenleg több, mint 1000 videóval és 720.000 követővel rendelkezik. A következő évben hozták létre második csatornájukat, a TheVR Tech-et, amely már meghaladta a 350 ezres feliratkozó számot is, és megközelítőleg havi 2 millió megtekintést ér el.
2016-ban döntöttek úgy, hogy a Twitch felületén folytatják streamer pályafutásukat. A hétköznapjaik szerves részét képezik a reggeli adások (Happy Hour), amelyeket a délutáni streamek követnek. A Twitch csatornájuk hazánkban jelenleg a legtöbb követővel (420.000) rendelkezik és az élő adásaikat átlagosan 3000 emberi nézi egyidejűleg.
„Elképesztő eredményt értünk el azzal, hogy már az idei évtől sorainkban tudhatjuk a TheVR csapatát. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy mekkora eredmény ez vállalatunk számára, hiszen a szándékaink eddig is komolyak voltak a gamer társadalom irányában, azonban ezzel a lépéssel bekerültünk a szűk elitbe.” – mondta Schmidt Krisztián, a HELL kreatív marketingigazgatója.
„Régóta keresünk olyan lifestyle szponzort a csatornánkra, akik hasonlóan gondolkoznak, mint mi. A HELL ENERGY többször is felmerült az évek során, de mikor legutóbb meghívtak minket magukhoz, és bemutatták a cég működését, illetve azokat az elveket, melyek alapján dolgoznak nap mint nap, akkor úgy éreztük, hogy ezzel mi is tudunk azonosulni, ráadásul egy 100%-ban magyar cégről van szó, amely igen komoly tényező számunkra. Megtudtuk, hogy a HELL terjeszkedni szeretne a magyar gamer piacon, és nem is gondoltuk volna, hogy ennyire izgalmas projektet fognak nekünk felvázolni a jövőt illetően. A részletekről még sajnos nem beszélhetünk, de annyit elárulhatunk, hogy a következő években a HELL egy nagyon komoly része lesz a hazai gamer piacnak.” – nyilatkozta a TheVR csapata.
Bízunk abban, hogy egy sikeres együttműködés veszi kezdetét a TheVR csapatával, hiszen ahogy mi az energiaitalok piacán képviseljük hazánkat, úgy a debreceni srácok is a legmagasabb szinten képviselik a gamer társadalmat.
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >A Molson Coors lett Dwayne Johnson energiaitalának többségi tulajdonosa az USA-ban
Többségi részesedést szerzett a Molson Coors Beverage Co. a Dwayne…
Tovább olvasom >Újít a HELL: megérkezett az 500 ml-es termékvonal
A HELL márkanév már hosszú ideje ismert az energiaital-piacon, köszönhetően…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >