Hosszú távon változtat a vásárlási szokásokon a koronavírus
Az omnichannel vásárlási szolgáltatások egyik legkedveltebb módja az, amikor ki sem kell szállnunk a kocsinkból, hogy megkapjuk a rendelt termékeket. A „curbisde pickup” várhatóan a járvány után is rendkívül népszerű marad.
A CommerceHub felmérést készített a változó vásárlási szokásokról. A megkérdezettek 59 %-a válaszolta azt, hogy a járvány után is igénybe veszi majd a curbside pickup-szolgáltásokat. Ez az arány 75%-ra emelkedett azok között, akik többfajta termék-kiszállító szolgáltatásra is feliratkoztak.
Az otthoni kiszállítás is minden bizonnyal népszerű marad a járványt követően. A válaszadók 65 %-a vélte úgy. hogy a krízis alatt ez a legbiztonságosabb vásárlási forma, és ezek az emberek a járványt követően is ezt a módját választják majd a vásárlásnak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >Jelentős eltérést mutatnak az élelmiszer-vásárlási szokások a Balkánon
A Mediana TGI Adria több mint 17.000 szlovén, horvát és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új AI alapú tervezőeszközzel segíti az amerikai kereskedőket az Alibaba
Az Alibaba International bevezette a kis- és középvállalkozások igényeire szabva…
Tovább olvasom >Jézus volt az első kommunikátor
Kőszegi András márkatanácsadó volt a Futuretalks Krozsó Szilviával podcastsorozatunk legutóbbi…
Tovább olvasom >