Hosszú távon változtat a vásárlási szokásokon a koronavírus
Az omnichannel vásárlási szolgáltatások egyik legkedveltebb módja az, amikor ki sem kell szállnunk a kocsinkból, hogy megkapjuk a rendelt termékeket. A „curbisde pickup” várhatóan a járvány után is rendkívül népszerű marad.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2020/05/curbside_pickup_-__w_760_-300x169.jpg)
A vírus után is szeretünk majd online rendelni
A CommerceHub felmérést készített a változó vásárlási szokásokról. A megkérdezettek 59 %-a válaszolta azt, hogy a járvány után is igénybe veszi majd a curbside pickup-szolgáltásokat. Ez az arány 75%-ra emelkedett azok között, akik többfajta termék-kiszállító szolgáltatásra is feliratkoztak.
Az otthoni kiszállítás is minden bizonnyal népszerű marad a járványt követően. A válaszadók 65 %-a vélte úgy. hogy a krízis alatt ez a legbiztonságosabb vásárlási forma, és ezek az emberek a járványt követően is ezt a módját választják majd a vásárlásnak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >Ingyenes házhozszállítással indítja az évet az Aldi
A házhozszállítás egyre nagyobb teret hódít Magyarországon, hiszen a vásárlók…
Tovább olvasom >Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miből mennyi az elég? – válaszol Kovács András Péter
„A humor annyira a jelen és a pillanatnyi műfaja, így…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >