Hosszú távon változtat a vásárlási szokásokon a koronavírus
Az omnichannel vásárlási szolgáltatások egyik legkedveltebb módja az, amikor ki sem kell szállnunk a kocsinkból, hogy megkapjuk a rendelt termékeket. A „curbisde pickup” várhatóan a járvány után is rendkívül népszerű marad.

A vírus után is szeretünk majd online rendelni
A CommerceHub felmérést készített a változó vásárlási szokásokról. A megkérdezettek 59 %-a válaszolta azt, hogy a járvány után is igénybe veszi majd a curbside pickup-szolgáltásokat. Ez az arány 75%-ra emelkedett azok között, akik többfajta termék-kiszállító szolgáltatásra is feliratkoztak.
Az otthoni kiszállítás is minden bizonnyal népszerű marad a járványt követően. A válaszadók 65 %-a vélte úgy. hogy a krízis alatt ez a legbiztonságosabb vásárlási forma, és ezek az emberek a járványt követően is ezt a módját választják majd a vásárlásnak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét az ALDI, már 3,2 millió magyar fogyasztó számára elérhető a házhoz szállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fogyókúrás gyógyszerek újraírják a vásárlási szokásokat az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A PENNY ismét elnyerte az Energiahatékony Vállalat díjat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >


