Hosszú távon változtat a vásárlási szokásokon a koronavírus
Az omnichannel vásárlási szolgáltatások egyik legkedveltebb módja az, amikor ki sem kell szállnunk a kocsinkból, hogy megkapjuk a rendelt termékeket. A „curbisde pickup” várhatóan a járvány után is rendkívül népszerű marad.

A vírus után is szeretünk majd online rendelni
A CommerceHub felmérést készített a változó vásárlási szokásokról. A megkérdezettek 59 %-a válaszolta azt, hogy a járvány után is igénybe veszi majd a curbside pickup-szolgáltásokat. Ez az arány 75%-ra emelkedett azok között, akik többfajta termék-kiszállító szolgáltatásra is feliratkoztak.
Az otthoni kiszállítás is minden bizonnyal népszerű marad a járványt követően. A válaszadók 65 %-a vélte úgy. hogy a krízis alatt ez a legbiztonságosabb vásárlási forma, és ezek az emberek a járványt követően is ezt a módját választják majd a vásárlásnak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >Terjednek Németország vidéki területein az automata üzletkoncepciók
Németországban az okosboltok szcénája rohamtempóban fejlődik, és a vidéki területeken…
Tovább olvasom >