Hosszú távon változtat a vásárlási szokásokon a koronavírus
Az omnichannel vásárlási szolgáltatások egyik legkedveltebb módja az, amikor ki sem kell szállnunk a kocsinkból, hogy megkapjuk a rendelt termékeket. A „curbisde pickup” várhatóan a járvány után is rendkívül népszerű marad.

A vírus után is szeretünk majd online rendelni
A CommerceHub felmérést készített a változó vásárlási szokásokról. A megkérdezettek 59 %-a válaszolta azt, hogy a járvány után is igénybe veszi majd a curbside pickup-szolgáltásokat. Ez az arány 75%-ra emelkedett azok között, akik többfajta termék-kiszállító szolgáltatásra is feliratkoztak.
Az otthoni kiszállítás is minden bizonnyal népszerű marad a járványt követően. A válaszadók 65 %-a vélte úgy. hogy a krízis alatt ez a legbiztonságosabb vásárlási forma, és ezek az emberek a járványt követően is ezt a módját választják majd a vásárlásnak.
Chain Storeage
Kapcsolódó cikkeink
Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >Az AI és a közösségi média felforgatta a vásárlási szokásokat
A technológia fejlődésével a fogyasztói magatartás is jelentősen átalakult, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A dm hazai napelempark segítségével zöldül tovább
A dm 2025. márciustól a leghatékonyabb és legmodernebb hazai napelemparkból,…
Tovább olvasom >Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >