Hosszú távon megéri környezettudatosnak lenni
A vállalatok jól teszik, ha a válság közepette sem csökkentik az olcsóbb termékek javára a környezetkímélő áruk kínálatát, hanem inkább lejjebb viszik azok árát, hogy a fogyasztók továbbra is meg tudják fizetni – vélik szakértők.
Az Euromonitor International piackutató cég szerint a „zöldtermékek” hosszú távú potenciálja olyan óriási, hogy egy komoly vállalat nem léphet ki erről a piacról csak azért, mert ideiglenesen árérzékenyebbé válnak a vásárlói. Inkább bele kell törődni a nyereség átmeneti csökkenésébe, és a beszállítókkal is el kell fogadtatni bizonyos engedményeket.
Az amerikai nagyvállalatok egyre komolyabb erőfeszítéseket tesznek környezetbarát termékek kialakítására, tudva, hogy ezzel rövid távon javíthatják a megítélésüket, hosszú távon pedig megalapozhatják a stabil eladásokat – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >