Hosszú távon megéri környezettudatosnak lenni
A vállalatok jól teszik, ha a válság közepette sem csökkentik az olcsóbb termékek javára a környezetkímélő áruk kínálatát, hanem inkább lejjebb viszik azok árát, hogy a fogyasztók továbbra is meg tudják fizetni – vélik szakértők.
Az Euromonitor International piackutató cég szerint a „zöldtermékek” hosszú távú potenciálja olyan óriási, hogy egy komoly vállalat nem léphet ki erről a piacról csak azért, mert ideiglenesen árérzékenyebbé válnak a vásárlói. Inkább bele kell törődni a nyereség átmeneti csökkenésébe, és a beszállítókkal is el kell fogadtatni bizonyos engedményeket.
Az amerikai nagyvállalatok egyre komolyabb erőfeszítéseket tesznek környezetbarát termékek kialakítására, tudva, hogy ezzel rövid távon javíthatják a megítélésüket, hosszú távon pedig megalapozhatják a stabil eladásokat – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >Új pénzügyi igazgató és ellátási lánc igazgató csatlakozik a HEINEKEN Hungária csapatához
Két kulcsfontosságú területen is új szakember csatlakozott a HEINEKEN Hungária…
Tovább olvasom >Tízből négy magyar háztartásban van mosogatógép – mégis pazaroljuk a vizet
Friss kutatások szerint a mosogatógép ma már a magyar háztartások…
Tovább olvasom >