Hosszú távon megéri környezettudatosnak lenni
A vállalatok jól teszik, ha a válság közepette sem csökkentik az olcsóbb termékek javára a környezetkímélő áruk kínálatát, hanem inkább lejjebb viszik azok árát, hogy a fogyasztók továbbra is meg tudják fizetni – vélik szakértők.
Az Euromonitor International piackutató cég szerint a „zöldtermékek” hosszú távú potenciálja olyan óriási, hogy egy komoly vállalat nem léphet ki erről a piacról csak azért, mert ideiglenesen árérzékenyebbé válnak a vásárlói. Inkább bele kell törődni a nyereség átmeneti csökkenésébe, és a beszállítókkal is el kell fogadtatni bizonyos engedményeket.
Az amerikai nagyvállalatok egyre komolyabb erőfeszítéseket tesznek környezetbarát termékek kialakítására, tudva, hogy ezzel rövid távon javíthatják a megítélésüket, hosszú távon pedig megalapozhatják a stabil eladásokat – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >