Hosszú távon is hatással van a COVID-19 a német retailszektorra
A koronavírus-járvány hosszú távon is érezteti hatását a német élelmiszerkiskereskedelmi szektorban.

A járvány után is nehéz lesz a helyzet
A Brand Logic felmérésében 200 élelmiszer-retailert kérdezett meg, s nagy részük úgy látta, a járványnak még sokáig érezni lehet majd a hatását. A legtöbb válaszadó azt is kijelentette, hogy a következő időszakot a szervezeti változtatásokra szeretné fordítani.
Az élelmiszer-kiskereskedők kiemelték, hogy a krízis hossza és intenzitása határozza majd meg, hogyan mozdul tovább az iparág.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >Németországban emelkedtek a nagykereskedelmi árak júniusban
Németországban júniusban gyorsult a nagykereskedelmi árak éves növekedése, havi összevetésben…
Tovább olvasom >Újabb akvizícióra készül a Lidl és Kaufland tulajdonosa
A Schwarz Csoport gyártóvállalata, a Schwarz Produktion bejelentette, hogy felvásárolja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszahívja az irodába dolgozóit a Starbucks
Szigorítja a Starbucks a hibrid munkavégzés szabályait: októbertől a vállalat…
Tovább olvasom >Fojtott tempóban: a cégvilág még zsugorodik, de lassul a visszaesés
A hazai cégek száma továbbra is csökken, de a visszaesés…
Tovább olvasom >Czomba Sándor: több mint 1,5 éve folyamatosan nő a fizetések vásárlóereje
Brüsszel hosszú ideje elhibázott gazdaságpolitikát folytat, a háborút támogatja a…
Tovább olvasom >