Hosszú távon is hatással van a COVID-19 a német retailszektorra
A koronavírus-járvány hosszú távon is érezteti hatását a német élelmiszerkiskereskedelmi szektorban.
A Brand Logic felmérésében 200 élelmiszer-retailert kérdezett meg, s nagy részük úgy látta, a járványnak még sokáig érezni lehet majd a hatását. A legtöbb válaszadó azt is kijelentette, hogy a következő időszakot a szervezeti változtatásokra szeretné fordítani.
Az élelmiszer-kiskereskedők kiemelték, hogy a krízis hossza és intenzitása határozza majd meg, hogyan mozdul tovább az iparág.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Felhagy a Fresh házhozszállítási szolgáltatással az Amazon Németországban
Az amerikai Amazon hét év után megszünteti németországi Fresh élelmiszer-kiszállítási…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >