Hosszú távon is hatással van a COVID-19 a német retailszektorra
A koronavírus-járvány hosszú távon is érezteti hatását a német élelmiszerkiskereskedelmi szektorban.

A járvány után is nehéz lesz a helyzet
A Brand Logic felmérésében 200 élelmiszer-retailert kérdezett meg, s nagy részük úgy látta, a járványnak még sokáig érezni lehet majd a hatását. A legtöbb válaszadó azt is kijelentette, hogy a következő időszakot a szervezeti változtatásokra szeretné fordítani.
Az élelmiszer-kiskereskedők kiemelték, hogy a krízis hossza és intenzitása határozza majd meg, hogyan mozdul tovább az iparág.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >