Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
A 2012-ben közösen fejlesztett Értéket őrzünk munkacímű kampányt folytatta idén tavasszal a Lidl és márkakommunikációs partnere, a Carbon Group Communication.
A kutatások alapján az idei év tavaszán a minőségellenőrzésre került a hangsúly. Az idén tavaszi négy kampányfilm alapanyaga nagyrészt megegyezik a tavalyiakéval, de a természeti képek helyére a felkészülési időszak dramatizált képsorai kerültek, vagyis ahogyan az alma, a kenyér, a csirke és a bor a termelőtől a vásárlók kosaraiba jut. A kreatívokon keresztül a Lidl azt az üzenetet kívánja közvetíteni, hogy a boltok polcaira kizárólag minősített beszállítók, magas minőségű termékei kerülhetnek. A folyamatok leegyszerűsített bemutatását a reklámfilmekben és a nyomtatott anyagok egy részén idén is dolgozóira bízta a Lidl vezetősége, akik egy a rendezővel folytatott casting kör alapján nyerték el a feladatukat.
A filmeket idén is Alex Nemetz rendezte, az operatőr Vajda Péter volt, a fotókat Kaiser Ottó fotóművész készítette, a filmprodukciós munkáért a Carbon Group felelt.
Werkfilm:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151527329599547
Reklámfilmek:
http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/28767.htm
Ügynökségi link:
http://www.facebook.com/CarbonGroupComm
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
860 milliárdos árbevételt ért el 2024-ben a Coop
Mintegy 4 százalékos növekedésnek köszönhetően 860 milliárd forintos árbevételt ért…
Tovább olvasom >Digitális ugrás a HR-ben – mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Új karrieroldallal, toborzási rendszerrel és e-learning lehetőségekkel várja munkavállalóit a…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a válság a Pápai Hús Kft.-nél, miközben a versenytársak növekednek
Súlyos veszteséggel zárta a 2024-es évet a Pápai Hús Kft.,…
Tovább olvasom >