Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
A 2012-ben közösen fejlesztett Értéket őrzünk munkacímű kampányt folytatta idén tavasszal a Lidl és márkakommunikációs partnere, a Carbon Group Communication.
A kutatások alapján az idei év tavaszán a minőségellenőrzésre került a hangsúly. Az idén tavaszi négy kampányfilm alapanyaga nagyrészt megegyezik a tavalyiakéval, de a természeti képek helyére a felkészülési időszak dramatizált képsorai kerültek, vagyis ahogyan az alma, a kenyér, a csirke és a bor a termelőtől a vásárlók kosaraiba jut. A kreatívokon keresztül a Lidl azt az üzenetet kívánja közvetíteni, hogy a boltok polcaira kizárólag minősített beszállítók, magas minőségű termékei kerülhetnek. A folyamatok leegyszerűsített bemutatását a reklámfilmekben és a nyomtatott anyagok egy részén idén is dolgozóira bízta a Lidl vezetősége, akik egy a rendezővel folytatott casting kör alapján nyerték el a feladatukat.
A filmeket idén is Alex Nemetz rendezte, az operatőr Vajda Péter volt, a fotókat Kaiser Ottó fotóművész készítette, a filmprodukciós munkáért a Carbon Group felelt.
Werkfilm:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151527329599547
Reklámfilmek:
http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/28767.htm
Ügynökségi link:
http://www.facebook.com/CarbonGroupComm
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >