Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
A 2012-ben közösen fejlesztett Értéket őrzünk munkacímű kampányt folytatta idén tavasszal a Lidl és márkakommunikációs partnere, a Carbon Group Communication.
A kutatások alapján az idei év tavaszán a minőségellenőrzésre került a hangsúly. Az idén tavaszi négy kampányfilm alapanyaga nagyrészt megegyezik a tavalyiakéval, de a természeti képek helyére a felkészülési időszak dramatizált képsorai kerültek, vagyis ahogyan az alma, a kenyér, a csirke és a bor a termelőtől a vásárlók kosaraiba jut. A kreatívokon keresztül a Lidl azt az üzenetet kívánja közvetíteni, hogy a boltok polcaira kizárólag minősített beszállítók, magas minőségű termékei kerülhetnek. A folyamatok leegyszerűsített bemutatását a reklámfilmekben és a nyomtatott anyagok egy részén idén is dolgozóira bízta a Lidl vezetősége, akik egy a rendezővel folytatott casting kör alapján nyerték el a feladatukat.
A filmeket idén is Alex Nemetz rendezte, az operatőr Vajda Péter volt, a fotókat Kaiser Ottó fotóművész készítette, a filmprodukciós munkáért a Carbon Group felelt.
Werkfilm:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151527329599547
Reklámfilmek:
http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/28767.htm
Ügynökségi link:
http://www.facebook.com/CarbonGroupComm
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >