Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
A 2012-ben közösen fejlesztett Értéket őrzünk munkacímű kampányt folytatta idén tavasszal a Lidl és márkakommunikációs partnere, a Carbon Group Communication.
A kutatások alapján az idei év tavaszán a minőségellenőrzésre került a hangsúly. Az idén tavaszi négy kampányfilm alapanyaga nagyrészt megegyezik a tavalyiakéval, de a természeti képek helyére a felkészülési időszak dramatizált képsorai kerültek, vagyis ahogyan az alma, a kenyér, a csirke és a bor a termelőtől a vásárlók kosaraiba jut. A kreatívokon keresztül a Lidl azt az üzenetet kívánja közvetíteni, hogy a boltok polcaira kizárólag minősített beszállítók, magas minőségű termékei kerülhetnek. A folyamatok leegyszerűsített bemutatását a reklámfilmekben és a nyomtatott anyagok egy részén idén is dolgozóira bízta a Lidl vezetősége, akik egy a rendezővel folytatott casting kör alapján nyerték el a feladatukat.
A filmeket idén is Alex Nemetz rendezte, az operatőr Vajda Péter volt, a fotókat Kaiser Ottó fotóművész készítette, a filmprodukciós munkáért a Carbon Group felelt.
Werkfilm:
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151527329599547
Reklámfilmek:
http://www.lidl.hu/cps/rde/xchg/lidl_hu/hs.xsl/28767.htm
Ügynökségi link:
http://www.facebook.com/CarbonGroupComm
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NKFH: mikrobiológiai nem megfelelőség miatt az Auchan 220 grammos marhahúsos bolognai bébiételt hívott vissza
Mikrobiológiai nem megfelelősége miatt az Auchan Magyarország Kft. visszahívta a…
Tovább olvasom >A Nective saját fejlesztésű rendszerei az ESG-célokat szolgálják
A magyar tulajdonban lévő hardver- és szoftverfejlesztéssel foglalkozó technológiai vállalkozás,…
Tovább olvasom >A TheVR besegített a McDonald’s csapatának
A tavalyi együttműködésük folytatásaként a hazai tartalomgyártás egyik legsikeresebb csapata,…
Tovább olvasom >