Hőség – Növekszik az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás
A kiskereskedelmi forgalomban a hőség alatt nő az ásványvíz-, sör- és jégkrémeladás.
Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója az MTI érdeklődésére szerdán elmondta, hogy péntek óta napról napra emelkedik a nyári szezonális termékek forgalma, ásványvízből és sörből a szokásos napi forgalom kétszeresét értékesítik, ez utóbbihoz a labdarúgó Európa-bajnokság is hozzájárul.
Egy nagyobb CBA szupermarketet alapul véve az eladott ásványvíz az átlagos napi 3.300 palackról 6.000 palackra emelkedett, a jégkrémforgalomban 50-60 százalékos napi bővülést regisztráltak. Jégkrémből főleg az alacsonyabb árfekvésű pálcikás és nagyobb kiszerelésű termékeket veszik a vásárlók – mondta a CBA kommunikációs igazgatója, aki szerint ha a hőség folytatódik, további forgalombővülésre lehet számítani, hiszen még nem érték el ásványvízből a tavalyi napi maximumot, amikor négyszer több palack ásványvizet értékesítettek az átlagos napi értéknél.
Megjegyezte: az eladott ásványvizek 70-73 százaléka még mindig szénsavas termék, bár a drágább palackoknál kezd kiegyenlítődni a szénszavas és a mentes termékek aránya.
A Tesco áruház tájékoztatása szerint az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően jelentősen megnőtt a klasszikus nyári termékek forgalma. Az eladott ásványvizek napi mennyisége 80 százalékkal, a jégkrémeké 30 százalékkal emelkedett, sörből pedig 15 százalékkal több fogyott az utóbbi napokban az előző héthez képest. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >