Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási gépeket is próbára teszi, így az elmúlt napokban tömegesen mondtak fel a szolgálatot a különféle készülékek. A fokozott igénybevétel miatt a nagyáruházak sorra hirdetnek akciókat, hogy kielégítsék a megnövekedett keresletet. A GFK adatai szerint a magyar háztartásigép-piac tavaly 21,8 százalékkal csökkent, ami 302 ezer darabbal kevesebb eladást jelent, így az akciók időszerűek és szükségesek.
Árzuhanás a nagyáruházakban
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/10/money-ga2e96471a_1280_opt-300x150.jpeg)
Kartonpapír: fenntartható, zöld, költséghatékony
Az Aldi, Auchan, Lidl, Euronics, és Media Markt is vonzó ajánlatokkal csalogatja a vásárlókat. Az Aldiban a mobil klímák és a hűtőszekrények mellett porszívók és kis konyhai gépek, mint például eszpresszógépek és kávédarálók kaptak helyet a leárazott termékek között.
Az Auchan a sütőket és kávéfőzőket kínálja kedvezményes áron, míg a Lidl a bluetooth-os hőmérőktől az air fryerekig széles választékban kínál akciós termékeket. Az Euronics és a Media Markt kínálatában a hűtőszekrények, mosógépek és légkondicionáló berendezések dominálnak, mindemellett a szódagépek is népszerűek a műanyag palackok betétdíjának bevezetése óta.
A vásárlók stratégiái
A magas hőmérsékletek hatására a vásárlók gyakran döntenek a spontán vásárlás mellett, amikor a meghibásodott gépeket azonnal pótolni kell. A nagyáruházak akciói kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy a vásárlók jó áron jussanak hozzá a szükséges készülékekhez. Az árak jelentős csökkenése mellett a vásárlók dönthetnek úgy is, hogy előrehozzák a tervezett nagyobb beruházásokat, kihasználva az akciós időszakokat.
A jövő kérdései
A folyamatosan változó piaci körülmények és a várhatóan tovább emelkedő hőmérsékletek kérdéseket vetnek fel a háztartási gépek piacának jövőjét illetően. Hogyan alkalmazkodnak a gyártók és kereskedők a megváltozott vásárlói igényekhez? Milyen technológiai innovációkra lehet számítani a jövőben a háztartási gépek területén, különösen a tartós meleg időjárás tükrében? Ezekre a kérdésekre a következő évek során kapunk majd választ, ahogy a piac alkalmazkodik az új klímabeli és gazdasági realitásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Ilyen akciókkal készültek az EB-döntőre a kiskereskedelmi láncok
Az EB-döntőre nem csak focidrukkerek készültek fel, de a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya továbbra is a belföldi turizmus motorja
Tovább erősödik a SZÉP-kártya népszerűsége, ezt mutatja, hogy 2024 első…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >Mi jóval magasabb, mint a MOL torony? A Tesco által mostantól megspórolt papírmennyiség!
2024. július 15-től változnak a Tesco Otthonról szolgáltatás Általános Szerződés…
Tovább olvasom >