Hőség és vásárlási láz: akciós hullám a háztartási gépek piacán
A tartós kánikulai időjárás nemcsak az embereket, hanem a háztartási gépeket is próbára teszi, így az elmúlt napokban tömegesen mondtak fel a szolgálatot a különféle készülékek. A fokozott igénybevétel miatt a nagyáruházak sorra hirdetnek akciókat, hogy kielégítsék a megnövekedett keresletet. A GFK adatai szerint a magyar háztartásigép-piac tavaly 21,8 százalékkal csökkent, ami 302 ezer darabbal kevesebb eladást jelent, így az akciók időszerűek és szükségesek.
Árzuhanás a nagyáruházakban

Kartonpapír: fenntartható, zöld, költséghatékony
Az Aldi, Auchan, Lidl, Euronics, és Media Markt is vonzó ajánlatokkal csalogatja a vásárlókat. Az Aldiban a mobil klímák és a hűtőszekrények mellett porszívók és kis konyhai gépek, mint például eszpresszógépek és kávédarálók kaptak helyet a leárazott termékek között.
Az Auchan a sütőket és kávéfőzőket kínálja kedvezményes áron, míg a Lidl a bluetooth-os hőmérőktől az air fryerekig széles választékban kínál akciós termékeket. Az Euronics és a Media Markt kínálatában a hűtőszekrények, mosógépek és légkondicionáló berendezések dominálnak, mindemellett a szódagépek is népszerűek a műanyag palackok betétdíjának bevezetése óta.
A vásárlók stratégiái
A magas hőmérsékletek hatására a vásárlók gyakran döntenek a spontán vásárlás mellett, amikor a meghibásodott gépeket azonnal pótolni kell. A nagyáruházak akciói kiváló lehetőséget biztosítanak arra, hogy a vásárlók jó áron jussanak hozzá a szükséges készülékekhez. Az árak jelentős csökkenése mellett a vásárlók dönthetnek úgy is, hogy előrehozzák a tervezett nagyobb beruházásokat, kihasználva az akciós időszakokat.
A jövő kérdései
A folyamatosan változó piaci körülmények és a várhatóan tovább emelkedő hőmérsékletek kérdéseket vetnek fel a háztartási gépek piacának jövőjét illetően. Hogyan alkalmazkodnak a gyártók és kereskedők a megváltozott vásárlói igényekhez? Milyen technológiai innovációkra lehet számítani a jövőben a háztartási gépek területén, különösen a tartós meleg időjárás tükrében? Ezekre a kérdésekre a következő évek során kapunk majd választ, ahogy a piac alkalmazkodik az új klímabeli és gazdasági realitásokhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább bővítette romániai franchise-hálózatát az Auchan
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >„Egy ilyen izgalmas időszakra nem lehet nemet mondani!”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ősz, szüret és borvásár az Auchanban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok szerint az élelmiszer-pazarlás ugyanolyan nagy probléma, mint a klímaváltozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Polarizálódó piac, folyamatos fejlesztések, változó vásárlói igények – Megjelent a PwC Magyarország legnagyobb forgalmú online, FMCG-szereplőket is felsorakoztató toplistája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Idén október 10-én ünnepeljük a Tojás Világnapját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >