Horvát cégek hazai pályán
A horvát kereskedelmi láncok tovább erősítik pozíciójukat otthon a következő évben. A Poslovni Dnevnik helyi napilap arról számolt be, hogy a piacvezető Konzum 10 üzletét alakítottá át 2016-ban, illetve az év végéig összesen 10 új boltot fog megnyitni. 2017-ben a cég további kisebb üzletek kialakítását tervezi kifejezetten helyi igények kiszolgálására, illetve nagy erőkkel fog dolgozni online értékesítésének fejlesztésén. A KTC még idén 3,8 millió eurós beruházással két üzletének eladóterét fogja megnövelni 700 négyzetméterre, 2017-ben pedig további 800–1200 négyzetméteres boltok megnyitását tervezik.
A nem helyi központú cégek is aktívak az országban. A Lidl január óta két üzletét újította fel, és az év végére 90 boltot fognak üzemeltetni Horvátországban. A Metro 10,6 millió eurót ruházott be 2016-ban, a Spar 40 millió eurót költött négy új boltjára és régiek modernizálására.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Frissesség, kényelem, érték – újradefiniálja a hipermarket formátumot Svédországban az ICA Maxi
Szembemegy a svédországi ICA Maxi a hipermarketek Európa-szerte tapasztalható hanyatlásával.…
Tovább olvasom >Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Promóció 2025: egyszerűség, adat, élmény
A Promóciók napjának nyitóelőadását Barna Tamás, a Republic Group tulajdonos-ügyvezetője…
Tovább olvasom >