HoReCa Hősök
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) HoReCa és Event Tagozata és a Trade magazin 2021-ben alapította a HoReCa Hősök díjat. Az idei megmérettetés során a szervezők azokat a vendéglátósokat keresték, akik a mások számára is példamutató megoldásokat alkalmazva tudtak reagálni az elmúlt időszak gazdasági kihívásaira. A kitüntető címre maguk az érintettek pályázhattak, a zsűrizést a szervezők végezték a meghirdetett kategóriákban. A díjak átadására az FMCG-piac legnagyobb szakmai eseményén, az ötnapos Business Days konferencia HoReCa-napján, szeptember 25-én, Tapolcán került sor.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Az idei díjazottak ők lettek (kategóriák szerint):
– Étterem: VakVarjú étteremcsalád, – Cukrászda: Dobay Cukrászda, – Pékség: Enikővel Mentesen pékség, – Szálloda: GYSEV Hotel Sopron, – Gyógyszálloda: Hotel Európa Fit, – Fast food: Johnny’s Bistro, – Kávézó: La Tène Desszertműhely és Kávéház, – Bisztró: Madhouse Budapest Bisztró, – Streetfood: Halpatkó éttermek, – Büfé: Legendás Diósdi Halsütő. //
Kapcsolódó cikkeink
Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >Vár a Varjú a VarjúVárban!
Mindössze három hétig tartó felújítás után kitárta szárnyait Vendégei előtt…
Tovább olvasom >Korunk hősei
Újra meghirdeti a HoReCa Hősök pályázatot a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Hortobágyi Csárdában lett hungarikum a csárda
Hungarikummá nyilvánították a csárdát és a badacsonyi kéknyelűt a Hungarikum…
Tovább olvasom >Utcai gasztrofesztivál, vacsoraestek és fesztiválos ételrendelés a SopronFesten
A SopronFest Gourmet programjainak keretében, egy héten át városszerte a…
Tovább olvasom >Unicum-sör – reklámkampány és nyereményjáték
Generációk bulifétise volt a kultikus Unicum-sör párosítás, amit még a…
Tovább olvasom >