Hordható és okosotthon eszközökkel kér még nagyobb teret a Cellect Hungary
A magyar mobiltechnológia piac egyik meghatározó disztribútora, a Cellect Hungary, már régen nem csak a mobiltelefon kiegészítőkkel foglalkozik. Az innovációk közvetítésében is élen jár, folyamatosan új kategóriákat emel be kínálatába és olyan hozzáadott értékű szolgáltatásokat is nyújt partnerei számára, amelyek valódi versenyelőnyt biztosítanak. A technológiai piac fejlődése soha nem látott ütemben zajlik, amelyben a wearables, azaz a hordható eszközök és az okosotthon megoldások kiemelkedő szerepet kapnak. Ezekből a szegmensekből is egyre nagyobb szeletet hasítana ki a magyar disztribútor.
Wearables: az életmód és a funkcionalitás találkozása
A hordható okoseszközök fejlesztéseit leginkább az élettani adatok minél pontosabb mérése, és azok közérthető elemzése viszi előre. A még pontosabb és részletesebb elemzési képességek és multifunkciós használat várhatóan tovább növeli a vásárlói keresletet ebben a kategóriában.
A hordható eszközök népszerűsége itthon is folyamatosan növekszik, különösen az aktív életmódot élők körében. A Cellect Hungary portfóliójában nemrég új szereplőként megjelent Shokz csontrezgéses fülhallgató kitűnő példa a funkcionalitás és a kényelem összefonódására. A készülék előnyeit már a futó és kerékpáros társadalom is felfedezte.
„A hordható technológiák már nem csak egyszerű kiegészítők. Ezek az eszközök életstílust formálnak, miközben a funkcionalitás, a biztonság és az egészségmegőrzés hármasára építenek”
– emelte ki a Biró Gyula, a Cellect ügyvezetője.
Okosotthon: több mint kényelmi megoldások
Az okosotthon eszközök terjedése a hazai piacon is töretlen. Az okos záraktól kezdve a fejlett IP-kamerákig számos megoldás várja az arra nyitott vásárlókat, hogy kényelmesebbé, biztonságosabbá és energiatakarékosabbá tegyék otthonaikat, vállalkozásaikat.
Az okosotthon szegmensben az egyszerűbb használhatóság, a biztonság, a kényelmes használat és az eszközök közötti integráció a fő döntésfaktorok. Ezek mentén alakul a Cellect Hungary okosotthon portfóliója is, olyan márkákat képviselve, mint a NUKI, a Reolink és a Xiaomi, amelyek vezető szereplők a biztonságtechnikai és otthonautomatizálási megoldások piacán. Ezek központi eleme a mobil készülék, amely a Cellect több mint húsz éves tevékenységét is alapvetően meghatározza:
“A mobiltelefon továbbra is velünk marad, de ha lehet, még több funkciót kap: számos olyan fejlesztést látunk, ahol a “kulcsnélküliség” kulcsfontosságú lesz; autók, otthonok, üzemek esetében kis befektetéssel nagy kényelmi előny érhető el ezekkel az újfajta okos megoldásokkal.”
– tette hozzá a cégvezető.
Disztribútor, hozzáadott értékkel
A Cellect Hungary nem csupán termékeket közvetít, hanem értéket teremt partnerei számára. A több mint 20 éve stabilan működő magyar cég célja, hogy az általa képviselt márkákat és technológiákat egy komplex szolgáltatási csomaggal egészítse ki, amely magában foglalja az alábbiakat:
- Átfogó piacismeret és trendelőrejelzések: A Cellect Hungary szakértői csapata aktívan figyeli a globális és hazai technológiai trendeket, ezzel segítve partnereit a legjobb üzleti döntések meghozatalában.
- Marketing- és értékesítési támogatás: A vállalat egyedi promóciós kampányokat és értékesítési stratégiákat futtat képviselt márkái részére, amelyek célja retail partnerein keresztül az eladások közvetett és közvetlen támogatása.
- Logisztikai support és műszaki háttér: A Cellect Hungary megbízható szállítási láncot biztosít, amely gyorsan és rugalmasan alkalmazkodik a partnerek igényeihez. Emellett műszaki támogatást is nyújt, hogy az ügyfelek zökkenőmentesen integrálhassák az új eszközöket.
Ahogy az elmúlt 20 évben, a következő években is a Cellect Hungary az innováció élvonalában kíván maradni. Az által képviselt márkákat is azon rendező elv szerint választja ki, amelyek előremutató megoldásokkal, megfelelő vásárlói támogatással és magas szintű ügyfélkezeléssel rendelkeznek a piacon.
„Az igazi értékünk abban rejlik, hogy a technológiát és a kapcsolódó szolgáltatásokat egyetlen, átfogó megoldásként kínáljuk – így formálva a hazai piacot és elősegítve partnereink sikerét.”
– zárta gondolatait Biró Gyula, a Cellect ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Mobil nélkül a traktor sem megy
Infokommunikációs robbanás az agráriumban A mobiltechnológia ma már a mezőgazdaságban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >