Hongkong Pesten
Élénk érdeklődés övezte kis- és nagykereskedői részről a szeptember 15–17. között rendezett Lifestyle Expo Budapest kiállítást. A budapesti SYMA Sport- és Rendezvényközpontban több mint 170 hongkongi és kantoni cég mutatta be színes termékkínálatát.A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) és a Department of Foreign Trade and Economic Cooperation of Guangdong Province (GD-DOFTEC) által közösen szervezett kiállítás lehetővé tette a magyar és a környező országok üzletemberei számára, hogy a legújabb trendeket és stílusokat személyesen tapasztalják meg. A kiállításra a régióból Macedóniából, Romániából, Oroszországból, Csehországból és Lengyelországból érkeztek üzleti delegációk.
2007-ben a Hongkong és Magyarország közötti árucsere összességében elérte az 1,268 milliárd US-dollárt, amely 21 százalékkal volt több, mint 2006-ban. A 2008-as év első felében további, több mint 21 százalékos növekedés figyelhető meg. Magyarország jelenleg Hongkong 33. legjelentősebb kereskedelmi partnere.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >