A HÓNAP NIELSEN TÁBLÁZATA – Második a magyar kiskereskedelem forgalmának növekedése Európában
Értékben 8,2 százalékkal nőtt a magyarországi kiskereskedelem forgalma 2017 utolsó negyedéve során az előző év azonos időszakához képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon. Ez majdnem az európai átlag kétszerese, amely a vizsgált időszakban 4,4 százalékon állt, 2012 első negyedéve óta nem volt ilyen magas.
A kiskereskedelem értékbeli növekedési üteme néhány európai országban
(2017 utolsó negyedéve 2016 utolsó negyedévéhez viszonyítva, százalékban)
Értékbeli változás |
Árszínvonal-változás |
Mennyiségi változás |
|
|
Európai átlag |
4,4 | 2,6 | 1,8 |
|
Svájc |
1,60 | 0,20 | 1,40 |
|
Finnország |
1,74 | 3,19 | –1,45 |
|
Belgium |
1,80 | 2,10 | –0,30 |
|
Svédország |
2,00 | 3,00 | –1,00 |
|
Dánia |
2,20 | 2,80 | –0,60 |
|
Írország |
2,20 | 0,60 | 1,60 |
|
Ausztria |
2,49 | 2,33 | 0,16 |
|
Norvégia |
2,50 | –0,22 | 2,72 |
|
Franciaország |
2,77 | 1,36 | 1,41 |
|
Hollandia |
2,93 | 3,19 | –0,26 |
|
Olaszország |
3,07 | 1,34 | 1,73 |
|
Németország |
3,72 | 3,20 | 0,51 |
|
Egyesült Királyság |
3,98 | 1,18 | 2,79 |
|
Spanyolország |
5,30 | 2,10 | 3,20 |
|
Lengyelország |
6,00 | 1,98 | 4,02 |
|
Csehország |
6,11 | 5,45 | 0,67 |
|
Görögország |
6,40 | 0,60 | 5,80 |
|
Portugália |
6,68 | 3,82 | 2,86 |
|
Szlovákia |
7,53 | 3,47 | 4,06 |
|
Magyarország |
8,20 | 4,65 | 3,55 |
|
Törökország |
16,79 | 12,28 | 4,51 |
Forrás: Nielsen
Kapcsolódó cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Költési trendek az ünnepi szezonban: a megfizethető ajándékok, az élmények és a prémium élelmiszerek kerülnek előtérbe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
20 éves a Magyar Termék – stabil iránytű a hazai FMCG-ben – Benedek Eszter: hogyan épít közösséget és üzleti értéket a védjegyrendszer?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KPMG CEO Outlook 2025: Újratervezett bizalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatérhet a vasárnapi zárvatartás Európában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

