Holografikus autóbemutatóval debütált a HOLOBOX az Allee-ban
A HOLOBOX a Digital PromOOH Zrt. közvetítésével érkezett Magyarországra, és ez az első alkalom, hogy ilyen típusú digitális megjelenést láthatnak a vásárlók hazai bevásárlóközpontban. A holografikus kijelző térhatású látványt nyújt, és interaktív funkciókkal is rendelkezik.
A Mercedes-Benz az eszközt bemutató célra használja, de a technológia reklámcélú alkalmazásra is lehetőséget adhat a jövőben.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre több kereskedelmi cég támogatja a kommunikációt mesterséges intelligenciával
Az elmúlt két évben megduplázódott az AI használata a német…
Tovább olvasom >Egyedi koncepcióval nyílt Mango üzlet az Allee-ban
Új helyszínen, friss belső dizájnnal nyitotta meg újra üzletét a…
Tovább olvasom >Megnyitott Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban
Ünnepélyes szalagátvágással nyitott meg Buda legnagyobb Nike üzlete az Allee-ban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >