Holnap nyit az Árkád 2
Másfél évnyi építkezést követően holnap nyit az Árkád 2 Budapest bevásárlóközpont. Az új épületszárny három szinttel és további 20 ezer négyzetméterrel egészíti ki a már meglévő Árkád 1 bevásárlóközpontot. Az összesen 68 000 négyzetméternyi bérbeadható területtel rendelkező két épület ezzel Magyarország legnagyobb plázájává válik.
MTI Fotó: Földi Imre
A két ház jelenlegi együttes bérbeadottságáról még nincsenek pontos információk, annyit lehet tudni, hogy az új épületszárny csaknem 100%-ban bérbeadásra került. Az Árkád 1 és az Árkád 2 hosszú távú üzemeltetője és bérbeadója az ECE. A kivitelezésre fővállalkozóként a Market Építő Zrt. kapott megbízást.
Az új bérlők közé tartozik többek között az Interspar, a Van Graaf, a New Yorker, a Hervis, a Deichmann és az Apple Reseller „iStyle”. A komplexum összesen 200 szaküzletet, kávézót, vendéglátó-ipari létesítményt és szolgáltatót foglal magában, amelyből 23-nak az Árkád 2 ad helyet.
A 2002-ben megnyitott Árkád 1. is hamarosan formát kap. A korábbi mágnesbérlők átköltöznek az Árkád II-be, jellemzően nagyobb területekre, míg a régi épületben kisebb üzlethelyiségeket alakítanak ki. A megújuló Árkád 1 mintegy 50 új üzletnek ad majd helyet, olyan márkákkal, mint mint az Adidas, a Nordsee, a City Spar és a CCC Shoes. Az ételudvar is bővítésre kerül. Egyes üzletek – többek között a Stradivarius, a Nike és az első magyarországi Lego Monobrand Store – már az elmúlt hónapokban megnyitottak. Több bérlő – pld. a H&M és a Camel Active – a bevásárlóközpont átalakítását üzletük bővítésére használták fel.
A bevásárlóközpont Budapest X. kerületében, Kőbányán található a a Kerepesi út és Fehér út kereszteződésében, közvetlenül kapcsolódva a Metró végállomáshoz. Az Árkád 1 és az Árkád 2 vonzáskörzetében több mint 1,3 millió ember él. (portfolio.hu)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >