Holnap nyílik a Corvin bevásárlóközpont
A francia Ségécé csoport 2010. október 27-én, a Corvin Sétányon nyitja meg Magyarország legújabb bevásárlóközpontját, az újgenerációs Corvin Bevásárlóközpontot. A Nemzetközi Ingatlan Díj (International Property Awards) nyertes, illetve Európa legjobb vegyes-funkciós ingatlanprojektje címet viselő nagyberuházás részeként megvalósuló, 375 millió eurós kereskedelmi komplexum az egyetlen, idén átadásra kerülő bevásárlóközpont Magyarországon.
A bevásárlóközpont négy szinten, 65 ezer négyzetméter kiskereskedelmi területen mintegy 130 üzletet és kiszolgálóegységet vonultat fel.
A bevásárló komplexum újfajta szemléletet kíván meghonosítani a hazai vásárlási kultúrában azáltal, hogy vevőit prémium kategóriás szolgáltatásainak középpontjába helyezi. A XXI. század elvárásainak megfelelve például az egész bevásárlóközpont területén ingyenes wifi elérhetőséget biztosít, díjmentesen használható számítógépes terminálokat kínál, illetve a vásárlók kényelmét számos pihenőhely, ingyenes parkolás, nagy és világos terek és asztalokban elhelyezett elektromosáram-csatlakozók szolgálják. A Corvinba érkezőket úgynevezett quality managerek, „minőség-biztosok” segítik a tájékozódásban, a kisgyermekes vásárlóknak pedig interaktív játszótér áll majd a rendelkezésére. A különböző célcsoportok igényeinek megfelelve az éttermi szintet is – hangulatában és funkciójában eltérő – egységekre osztották, az éttermek kínálatában pedig a sokszínűség volt a fő szempont.
A dél-pesti régióban élő és dolgozó mintegy 400.000 embert kiszolgáló Corvin tömegközlekedéssel kitűnően megközelíthető helyen, a M3-as metró és a 4-6-os villamos vonalán helyezkedik el. A bruttó kiskereskedelmi szintterület 34 600 m2, melyből egy szupermarket (3 600 m2), 9 közepes méretű outlet (többek között az Electroworld és az Alexandra) és több mint száz kisméretű üzlethelyiség, valamint egy teljes étteremszint kerül kialakításra.
Itt kap helyet a Belváros legnagyobb területű szupermarketje, a CBA Príma. A további üzletek között olyan nemzetközi és hazai neveket találunk, mint az Alexandra, basys.net, Béres Egészségtár, Bijou Brigitte, Butlers, C&A, Cosmos City, Deichmann, dm, Electro World, Gas, H&M, Hervis, Horváth Cipő, Játék Box, Jeans Club, Kenvelo, Levi's, L'Occitane, Mango, Müller, New Yorker, Okaidi, Orex, Orsay, Pirex, Promod, Reserved,Tally Weijl, Tatuum, Tamaris, Vision Express, Woodoo és az Yves Rocher – írja a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >