Hollandia legfenntarthatóbb szupermarkete az Albert Heijn
Sorban harmadjára ismerték el az Albert Heijnt Hollandia legfenntarthatóbb szupermarketláncaként a Sustainable Brand Index ™ Awards 2019 amszterdami díjátadóján.
A vállalat vezérigazgatója, Marit van Egmond elmondása szerint a cég évek óta elkötelezett mind az emberek, mind az állatok és a környezet iránt. Hasonlóképpen gondolkodnak termelőik, beszállítóik és más partnereik is, amit jól példáz az újabb elismerés.
A díj a Sustainable Brand Index éves fogyasztói felmérésének eredményei alapján került az Albert Heijnhez.
A lánc 2018-ban különböző területeken tett komoly lépéseket – így elkezdte visszaszorítani a műanyag csomagolóanyagok használatát, harcol az élelmiszer-hulladék ellen, és információkat közöl az általa forgalmazott termékek származásáról.
Kapcsolódó cikkeink
AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >Életmód-ellenőrző funkciót vezetett be az Albert Heijn AH applikációjában
A holland Albert Heijn új életmód-ellenőrző funkciót vezetett be AH…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >