Hollandia legfenntarthatóbb szupermarkete az Albert Heijn
Sorban harmadjára ismerték el az Albert Heijnt Hollandia legfenntarthatóbb szupermarketláncaként a Sustainable Brand Index ™ Awards 2019 amszterdami díjátadóján.
A vállalat vezérigazgatója, Marit van Egmond elmondása szerint a cég évek óta elkötelezett mind az emberek, mind az állatok és a környezet iránt. Hasonlóképpen gondolkodnak termelőik, beszállítóik és más partnereik is, amit jól példáz az újabb elismerés.
A díj a Sustainable Brand Index éves fogyasztói felmérésének eredményei alapján került az Albert Heijnhez.
A lánc 2018-ban különböző területeken tett komoly lépéseket – így elkezdte visszaszorítani a műanyag csomagolóanyagok használatát, harcol az élelmiszer-hulladék ellen, és információkat közöl az általa forgalmazott termékek származásáról.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >