Hollandia legfenntarthatóbb szupermarkete az Albert Heijn
Sorban harmadjára ismerték el az Albert Heijnt Hollandia legfenntarthatóbb szupermarketláncaként a Sustainable Brand Index ™ Awards 2019 amszterdami díjátadóján.
A vállalat vezérigazgatója, Marit van Egmond elmondása szerint a cég évek óta elkötelezett mind az emberek, mind az állatok és a környezet iránt. Hasonlóképpen gondolkodnak termelőik, beszállítóik és más partnereik is, amit jól példáz az újabb elismerés.
A díj a Sustainable Brand Index éves fogyasztói felmérésének eredményei alapján került az Albert Heijnhez.
A lánc 2018-ban különböző területeken tett komoly lépéseket – így elkezdte visszaszorítani a műanyag csomagolóanyagok használatát, harcol az élelmiszer-hulladék ellen, és információkat közöl az általa forgalmazott termékek származásáról.
Kapcsolódó cikkeink
Virtuális séffel főzhetnek a hollandok az Albert Heijn appban
Új, mesterséges intelligenciával működő konyhai asszisztenssel bővült a holland Albert…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Hibrid tejeket vezet be a holland Albert Heijn
Az Albert Heijn, Hollandia legnagyobb élelmiszerlánca elindította első hibrid tej…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >