Hol vásárolunk bort?
A közösségi média használói szinte ugyanolyan arányban szerzik be a bort borszaküzletben (44,2%) és borászatban (25,2%), mint szuper- (44%) és hipermarketben (29,7%) – állapította meg a Twickel Szőlőbirtok borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatás. – A webshop azonban még nem olyan népszerű (6,9%), mint ahogy az internetezők számának dinamikus emelkedéséből gondolnánk. Legritkábban (3,3%) borkimérésben vásárolnak a megkérdezettek, akik közül legtöbben hetente egyszer fogyasztanak bort, akkor is inkább a száraz vörösbort választják. Örvendetes a trend: már a facebookozó magyarok közel kétharmada száraz, illetve félszáraz bort fogyaszt. //
Kapcsolódó cikkeink
Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >„Winefluencer” klubot indít a brit Aldi a közösségi médiában
A brit Aldi által elindított „Winefluencer Club” nevű kezdeményezéssel lehetőséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >