Hol vásárolunk bort?
A közösségi média használói szinte ugyanolyan arányban szerzik be a bort borszaküzletben (44,2%) és borászatban (25,2%), mint szuper- (44%) és hipermarketben (29,7%) – állapította meg a Twickel Szőlőbirtok borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatás. – A webshop azonban még nem olyan népszerű (6,9%), mint ahogy az internetezők számának dinamikus emelkedéséből gondolnánk. Legritkábban (3,3%) borkimérésben vásárolnak a megkérdezettek, akik közül legtöbben hetente egyszer fogyasztanak bort, akkor is inkább a száraz vörösbort választják. Örvendetes a trend: már a facebookozó magyarok közel kétharmada száraz, illetve félszáraz bort fogyaszt. //
Kapcsolódó cikkeink
Így vásárolnak az „alfák”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Stílus, nyelv, eszköz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Leginkább információkeresésre használják a munkavállalók az AI-t
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a Vörösmarty téri karácsonyi vásár – prémium árak, stabil kínálat, tematikus hétvégék
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szedvicsfutószalag-bárpult – A nap videója
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egy szerény ebéd a mennybe megy – A nap képe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

