Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a járvány miatt a legtöbben áttértek a házhoz szállításra. A járvány lecsengése után azonban megtorpant az e-kereskedelem növekedési üteme, amibe az olcsó kínai, török webáruházak hoztak ismét nagy változást. Ez egyben azt is jelenti, hogy egyértelműen az import e-kereskedelem lett 2024-ben a növekedés motorja. A magyar e-kereskedőktől a globális és régiós szereplőkkel folytatott verseny egyre fejlettebb szolgáltatásokat, technológiai innovációt és magas szintű vásárlói élményt követel – állítják az Auchan e-com szakértői.
Az e-kereskedők a legnagyobb problémát a vásárlóerő csökkenésén kívül a hirdetési költségek emelkedésében, a kiskereskedelmi árak növekedésében, valamint a kínai kereskedők szerepének erősödésében látják. Utóbbiak szerencsére kevésbé érintik az élelmiszerkereskedelmet.
„Az Auchan például a hiperekre jellemző, széles áruválasztéka mellett a minőséggel és a megbízhatósággal, valamint a tavalyinál tartósan olcsóbb áraival igyekszik felvenni a versenyt. Emellett úgy látjuk, hogy muszáj összekapcsolnunk és átjárhatóvá tennünk az értékesítési csatornáinkat, hogy a vásárló akár egy tranzakción belül is a számára legmegfelelőbbet és legkényelmesebbet választhassa”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan értékesítési igazgatója.
Az Auchan Online Áruházában több mint 25 000-féle termék közül lehet választani. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy bár az Auchan Magyarországon 24 üzlettel van jelen, még a legkisebb településen is bárki számára elérhető az árukészlete házhoz rendeléssel. Főként tartós élelmiszert, illetve napi és kisebb tartós fogyasztási cikkeket szállítanak az ország számos pontjára. A legkelendőbbek: a tartós élelmiszerek, az egészséges termékek, a nemzetközi konyha készítményei, a vegyi áruk, az illatszerek, a babafelszerelés, az állateledel, a konyhai eszközök, a fürdőszobai felszerelés, a lakásdekorációs termékek, a papíráru, az autóápolási termékek és a kisebb lakásfelújításhoz szükséges eszközök. A megrendelt termékeket akár két munkanapon belül célba juttatják. Házhozszállítás esetén érdemes a hozzáadott csomagolás nélküli szállítási módot választani, mert így átvételkor tételesen át tudja a vásárló nézni, hogy a rendelése hiánytalanul megérkezett. Lehet tartós élelmiszert is GLS és Foxpost csomagautomatába is rendelni, ha valakinek úgy kényelmesebb.
Most duplán megéri az Auchanban online bevásárolni, mert március közepéig 25 000 forintos minimális kosárérték (költés) esetén 2500 forintos kuponkedvezmény érvényesíthető. Érdemes tehát most a heti, havi nagybevásárlást házhoz kérni az ország számos pontjára, mert nem csak kényelmesebb, hanem jobban meg is éri.
A kényelem, a minőségi termékválaszték és a kedvező árak, akciók mellett az online területen is egyre nagyobb figyelmet kap a fenntarthatóság. Az Auchan például a tartós élelmiszereket környezetbarát módon, hozzáadott csomagoló- és térkitöltő anyagok nélkül, zárható, többször használatos ládákban, mégis biztonságosan és rendezetten viszi ki a megrendelőkhöz, akik ezt az átadáskor tételesen ellenőrizhetik is. Az áruházlánc célja, hogy a különböző értékesítési csatornáik összehangolásával az Auchan márka öt éven belül mindenki számára mérhetően könnyebben és gyorsabban legyen elérhető az ország bármely pontján.
Kapcsolódó cikkeink
Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >A megunt mobiltelefon értékes – 1500 kiselektronikai eszközt hoztak vissza az Auchanba újrahasznosításra
Harmadik alkalommal csatlakozott az Auchan áruházlánc a „Passzold vissza, Tesó!”…
Tovább olvasom >Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >