Hogyan lehet felvenni a harcot az olcsó külföldi online kereskedőkkel?
A hazai e-kereskedelemnek hihetetlen lökést adott a COVID, hiszen a járvány miatt a legtöbben áttértek a házhoz szállításra. A járvány lecsengése után azonban megtorpant az e-kereskedelem növekedési üteme, amibe az olcsó kínai, török webáruházak hoztak ismét nagy változást. Ez egyben azt is jelenti, hogy egyértelműen az import e-kereskedelem lett 2024-ben a növekedés motorja. A magyar e-kereskedőktől a globális és régiós szereplőkkel folytatott verseny egyre fejlettebb szolgáltatásokat, technológiai innovációt és magas szintű vásárlói élményt követel – állítják az Auchan e-com szakértői.
Az e-kereskedők a legnagyobb problémát a vásárlóerő csökkenésén kívül a hirdetési költségek emelkedésében, a kiskereskedelmi árak növekedésében, valamint a kínai kereskedők szerepének erősödésében látják. Utóbbiak szerencsére kevésbé érintik az élelmiszerkereskedelmet.
„Az Auchan például a hiperekre jellemző, széles áruválasztéka mellett a minőséggel és a megbízhatósággal, valamint a tavalyinál tartósan olcsóbb áraival igyekszik felvenni a versenyt. Emellett úgy látjuk, hogy muszáj összekapcsolnunk és átjárhatóvá tennünk az értékesítési csatornáinkat, hogy a vásárló akár egy tranzakción belül is a számára legmegfelelőbbet és legkényelmesebbet választhassa”
– mondta el Nagy Attila, az Auchan értékesítési igazgatója.
Az Auchan Online Áruházában több mint 25 000-féle termék közül lehet választani. Ez tulajdonképpen azt jelenti, hogy bár az Auchan Magyarországon 24 üzlettel van jelen, még a legkisebb településen is bárki számára elérhető az árukészlete házhoz rendeléssel. Főként tartós élelmiszert, illetve napi és kisebb tartós fogyasztási cikkeket szállítanak az ország számos pontjára. A legkelendőbbek: a tartós élelmiszerek, az egészséges termékek, a nemzetközi konyha készítményei, a vegyi áruk, az illatszerek, a babafelszerelés, az állateledel, a konyhai eszközök, a fürdőszobai felszerelés, a lakásdekorációs termékek, a papíráru, az autóápolási termékek és a kisebb lakásfelújításhoz szükséges eszközök. A megrendelt termékeket akár két munkanapon belül célba juttatják. Házhozszállítás esetén érdemes a hozzáadott csomagolás nélküli szállítási módot választani, mert így átvételkor tételesen át tudja a vásárló nézni, hogy a rendelése hiánytalanul megérkezett. Lehet tartós élelmiszert is GLS és Foxpost csomagautomatába is rendelni, ha valakinek úgy kényelmesebb.
Most duplán megéri az Auchanban online bevásárolni, mert március közepéig 25 000 forintos minimális kosárérték (költés) esetén 2500 forintos kuponkedvezmény érvényesíthető. Érdemes tehát most a heti, havi nagybevásárlást házhoz kérni az ország számos pontjára, mert nem csak kényelmesebb, hanem jobban meg is éri.
A kényelem, a minőségi termékválaszték és a kedvező árak, akciók mellett az online területen is egyre nagyobb figyelmet kap a fenntarthatóság. Az Auchan például a tartós élelmiszereket környezetbarát módon, hozzáadott csomagoló- és térkitöltő anyagok nélkül, zárható, többször használatos ládákban, mégis biztonságosan és rendezetten viszi ki a megrendelőkhöz, akik ezt az átadáskor tételesen ellenőrizhetik is. Az áruházlánc célja, hogy a különböző értékesítési csatornáik összehangolásával az Auchan márka öt éven belül mindenki számára mérhetően könnyebben és gyorsabban legyen elérhető az ország bármely pontján.
Kapcsolódó cikkeink
Elkezdődött a magyar dinnye árusítása az Auchanban
Bár az idei nyár az átlagosnál hűvösebben indult, és a…
Tovább olvasom >Megfizethető árakkal várja a fesztiválozókat az Auchan Placc a héten zajló EFOTT-on
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >További cikkeink
Túl szigorú a digitális innovációkra vonatkozó szabályozás?
Felszólította a Német Kereskedelmi Szövetség (HDE) az új német kormányt,…
Tovább olvasom >Egyre profibban vásárolunk
Rendhagyó helyszínen, a SPAR Regnum Húsüzem és Oktatóközpontban tartotta meg…
Tovább olvasom >Az AI segítheti a svájci Lidl klímasemlegességi törekvését
A Lidl mesterséges intelligenciával támogatott eszközt tesztel Svájcban, amely lehetővé…
Tovább olvasom >