Hogyan kereskedjünk sikeresen a mezőgazdaságban?
Szeptember 2-án vette kezdetét a hazánkban hiánypótló, az internetes kereskedésről és agrármarketingről szóló rendezvénysorozat, a Gazdag Gazda Roadshow. A konferenciát a Magro.hu mezőgazdasági piactér szervezi, országosan 4 helyszínen: Hajdúböszörményben, Szegeden, Györkönyben és Budapesten.
A Gazdag Gazda konferencián szakemberek gyakorlati példákon keresztül mutatják be a gazdáknak, őstermelőknek, családi gazdaságoknak, kereskedőknek, hogyan és hol tudják a termékeiket avagy szolgáltatásaikat hatékonyan népszerűsíteni. Vagy honnan szerezhetik a legjobb információkat a felvásárlócégek a jó döntéseikhez. Szó lesz az alapvető tőzsdei ismeretekről, a hirdetések ideális elhelyezéséről, és arról, hogyan értékesítsék terményeiket mesterfokon, jó tárgyalási technikákkal a legjobb ár elérése érdekében. A szakmai előadások bemutatják, milyen pályázati, támogatási lehetőségek nyílnak meg a következő hónapokban és években, és milyen agrár-felnőttképzésekre érdemes jelentkezni 2020-ig. Marketingoldalról többek között az internetes jelenlétről, az AdWords-hirdetésekről, a honlapkészítésről, az internetes fizetési garanciáról esik majd szó.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >