Hogyan befolyásolja a zero-csomagolás-mozgalom a márka-egyenlőséget?
A csomagolásmentes próbálkozások új hulláma segít csökkenteni a hulladékot, ám a csomagolóanyag eltűnésével a márkát is nehezebb feltüntetni a terméken, így a cégeknek új módokat kell kitalálniuk, hogyan tüntessék fel logóikat és nevüket.
A csomagolóanyagok eltávolítása teljesen megváltoztatja a fogyasztói élményt, ami azt jelenti, hogy az egyes márkák esetében sokkal komolyabb erőfeszítésekre lesz szükség, ha ki akarnak tűnni a tömegből.
Ráadásul egyre több az olyan üzlet – legutóbb pl. a Waitrose tette ezt lehetővé – ahol a vásárlók saját tárolódobozaikba és üvegeikbe szedhetik vagy tölthetik a különböző árukat. Ebben az esetben pedig még inkább nehezebb lesz megkülönböztetni a termékeket egymástól.
Kapcsolódó cikkeink
Betiltaná a friss termények műanyagcsomagolását a brit Wrap
A Wrap nevű brit jótékonysági szervezet javaslatot nyújtott be a…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Utántöltő-állomásokat tesztel a dm Németországban
Mogyoró, lencse, tönköly tészta, müzli vagy kávé: Hessen, Észak-Rajna-Vesztfália és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >