Hogy nézne ki 2019-ben egy art deco plakát?
Grafikusokat, képzőművészeket és hobbi alkotókat kér fel a 165 éves Dreher Sörgyárak, hogy álmodják újra a márka ikonikus plakátjait a XX. század első feléből. A nyitott pályázaton bárki indulhat, akinek van ötlete arra, hogyan lenne érdemes megragadni 2019-ben az art deco és konstruktivista-modernista ábrázolások lényegét.
A kőbányai sörgyártás, és azon belül a Dreher hirdetései végigkísérték a XX. századot, alapjaiban meghatározva Budapest és az ország utcáinak képét. Többségüket 100 éves távlatból nézve is elismerésre méltó alkotásnak tekinti a szakma. A pályázat célja, hogy egyszerre állítson emléket a jelentős hagyományokra épülő magyar poszter tervezésnek, egyben új eszközökkel mutassa be a kőbányai sörgyártás tradícióját és jelenét. A leadási határidő augusztus 4.
Az amatőr és hivatásos grafikusok, designerek és képzőművészek pályázatai közül egy, a márka marketing szakemberei mellett Herbszt László, tervezőgrafikus, illusztrátor, az Aranyrajzszög Társaság tagja és Bicsérdi Ádám, a Kreatív Szaklap szerkesztője által alkotott zsűri választja majd ki a 300 ezer forintos fődíj nyertesét.
A legjobb darabokat ősszel először egy nyílt tárlaton, a sörgyárban állítja majd ki a Dreher. Az augusztus 5-én induló online szavazáson kiválasztott közönség kedvenc pályázatnak szintén jár majd a fődíjnak megfelelő összeg és elismerés.
Kapcsolódó cikkeink
Stabilizálódó prémiumszegmens, erősödő alkoholmentes kínálat – így alakult az uniós és hazai sörpiac 2024-ben
Az Európai Unió tagállamai 2024-ben összesen 34,7 milliárd liter sört…
Tovább olvasom >Történelmi mélypontra süllyedt a német sörpiac – egyre népszerűbb az alkoholmentes változat
Több mint harmincéves mélypontra esett a német sörértékesítés 2025 első…
Tovább olvasom >Forró augusztusban bíznak a sörgyártók
A tavalyi közel három százalékos növekedést követően az idei első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >