Hódító útjára indult Kínában az Ave ásványvíz

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 05. 10. 00:00

Az Ave ásványvíz az első olyan magyarországi élelmiszeripari termék, amely a kínai forgalmazáshoz szükséges valamennyi engedélyt beszerezte és készen áll a piaci bevezetésre – jelentette be a debreceni cég kereskedelmi igazgatója.

Nagy Béla, a pekingi magyar nagykövetségen megrendezett sajtótájékoztatón kiemelte: "Kínában nem egyszerű folyamat minden előírt kívánalomnak megfelelni".
A térségben Thaiföldön már lényegében ugyancsak megvetette lábát az Ave, ott a 7/11 üzletlánccal júniusban kötendő szerződés keretében 28 ezer boltban lesz kapható a vizük.
A kínai piacon egyelőre két főállású ügynök teríti majd a terméket Pekingben, Tiencsinben és a szomszédos Henan (Honan) tartomány székhelyén a hétmilliós Csengcsouban (Zhengzhou). "30 ezer darabra már megvan a vevő, a fennmaradó nagyobb része promóciós célokra fog elmenni" – tájékoztatott Nagy Béla, aki szerint ötféle vizükből a legkelendőbb a szénsavmentes és a jodicum lesz, de bízik abban, hogy ízesített vizüket, a málna-narancsot és a grapefruit-citromot is sikerül megkedveltetni a kínaiakkal.
Az Ave erre az évre 2-3 millió palack értékesítését tervezi,3 éven belül szeretnék elérni a 10 millió palackos forgalmat. A hazai kapacitás a többmilliós megrendeléseket is győzné.
Nagy Béla az MTI tudósítójának elárulta, hogy őt, mint a debreceni Loki szponzorát már két kínai futballcsapat is megkereste és a tervei között szerepel, hogy a jövőben itt Kínában, ahol rendkívül népszerű a foci, ugyancsak szponzorációs szerződést ajánljon valamelyik együttesnek – írja a ProfitLine.hu.



Kapcsolódó cikkeink