HNT: kóstold és tudd!
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „JÓ BOR” edukációs kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni.
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa által indított „JÓ BOR” kampány célja, hogy ösztönözze a fiatal felnőtteket (20-35) a minőségi magyar bor tudatos és mértékkel való fogyasztására. Az edukáció szükségességére a HNT országos kutatásának eredménye hívta fel a figyelmet, mely szerint a magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos és a minőségi borélvezet nem feltétlenül jellemző esetükben.
Az edukációs kampányt megelőző felmérés részletesen vizsgálta a magyar fiatalok borral kapcsolatos gondolkodásmódját, magatartását. A kutatás eredményei világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a magyar borok világában.
A kampány fő platformján (www.magyarborod.hu), olyan menüpontokkal és aktivitásokkal találkozhatnak az érdeklődők, mint a „BORRANDI” kvíz, mellyel személyiségünknek és ízlésvilágunknak megfelelő bort választhatunk, vagy a „BORBESZERZŐ CHALLENGE” – amelyből kiderül, hogy hol és milyen szempontok szerint érdemes bort vásárolni. Az „5 PERCES BORSZNOB-KÉPZŐ”-ből megtanulhatunk okosan kóstolni, a BORSZÓTÁR-ból kideríthetjük többek között a reduktív és oxidatív szavak jelentését, de a 10+1 legmenőbb boros trend és a 10+1 legcikibb boros dolog is segít eligazodni a minőségi magyar borfogyasztás útvesztőiben.
Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről: „Kiemelt célunk bemutatni a fiatalok számára a felelősségteljes, mértéktartó és tudatos borfogyasztást. Az edukációval összeköthető, saját forrásból megvalósított promóció a magyar borért szól, valamint a fiatal generációnak a magyar borral és annak hagyományaival való megismertetéséről.”
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa az Unger and Partners márkaépítő csapatát bízta meg a kampány megtervezésével és irányításával, együttműködésben az Akció BTL Reklámügynökséggel. Az edukációs kampány szakértője, Herczeg Ágnes a nemzetközi „The Future 50” díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyike. A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik. A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi siker: aranyérem a Zelna Borászatnak a világ legrangosabb borversenyén
Soha nem látott elismerést szerzett a balatoni vörösbor a nemzetközi…
Tovább olvasom >Vesztergombi Ferenc kapta idén a Magyar Bor Akadémia Életmű Díját
A szőlő és a bor nemcsak több százezer embernek ad…
Tovább olvasom >Bor ellen kampányol, miközben a borágazatot képviseli? Wáberer György kihívása botrányt kavart
Jelentős felháborodást váltott ki a hazai borászok körében Wáberer György…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >