HNT-kampány a pezsgőfogyasztás népszerűsítése
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése. A koronavírus járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedtük a karantén hosszú hónapjai alatt.

A kampány része egy promóciós akció is
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én elindította „PEZSEGJ SZABADON!” kampányát, amellyel a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására ösztönzi a fogyasztókat a Covid-19 utáni nyitást követően.
Az országos kampány fókusz platformja az online tér. A pezsegjszabadon.hu weboldal létrehozásával a HNT arra buzdítja a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás pillanatát, az első igazi „pezsgésüket”. A pezsgős fotók bárhol készülhetnek, egy bérház udvarán, a gangon, kirándulás közben, a Balaton partján és a kedvenc helyek be is tagelhetőek. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg.
A promóciót a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa saját forrásból finanszírozza együttműködve a pezsgő pincészetekkel. A kampánnyal nemcsak a fogyasztókat buzdítja részvételre és ünneplésre, hanem ezzel a szakmai összefogással az egész országot pezsgésbe kívánja hozni.
A Pezsegj szabadon! kampány a pezsgőkészítők szakmai összefogásával, 26 pezsgőpincészet aktív részvételével és nyeremény felajánlásával a teljes magyar pezsgőkategóriát és a minőségi magyar pezsgők fogyasztását népszerűsíti.”
A kampány és az azt kísérő promóció arra buzdít mindenkit, hogy bátran élje meg ezt a pillanatot, hogy újra pezsegjen szabadon, és ehhez az ünnepléshez pedig mi más is lehetne a méltó társ, mint egy pohár pezsgő. A kampány népszerűsítését online felületek, social media platformok segítik. A hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt, készíti el saját pezsgős élményfotóját, többek között olyan véleményvezérek mint Nádai Anikó és Kucsera Gábor.
Kapcsolódó cikkeink
HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >