HNT-kampány a pezsgőfogyasztás népszerűsítése
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése. A koronavírus járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedtük a karantén hosszú hónapjai alatt.

A kampány része egy promóciós akció is
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én elindította „PEZSEGJ SZABADON!” kampányát, amellyel a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására ösztönzi a fogyasztókat a Covid-19 utáni nyitást követően.
Az országos kampány fókusz platformja az online tér. A pezsegjszabadon.hu weboldal létrehozásával a HNT arra buzdítja a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás pillanatát, az első igazi „pezsgésüket”. A pezsgős fotók bárhol készülhetnek, egy bérház udvarán, a gangon, kirándulás közben, a Balaton partján és a kedvenc helyek be is tagelhetőek. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg.
A promóciót a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa saját forrásból finanszírozza együttműködve a pezsgő pincészetekkel. A kampánnyal nemcsak a fogyasztókat buzdítja részvételre és ünneplésre, hanem ezzel a szakmai összefogással az egész országot pezsgésbe kívánja hozni.
A Pezsegj szabadon! kampány a pezsgőkészítők szakmai összefogásával, 26 pezsgőpincészet aktív részvételével és nyeremény felajánlásával a teljes magyar pezsgőkategóriát és a minőségi magyar pezsgők fogyasztását népszerűsíti.”
A kampány és az azt kísérő promóció arra buzdít mindenkit, hogy bátran élje meg ezt a pillanatot, hogy újra pezsegjen szabadon, és ehhez az ünnepléshez pedig mi más is lehetne a méltó társ, mint egy pohár pezsgő. A kampány népszerűsítését online felületek, social media platformok segítik. A hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt, készíti el saját pezsgős élményfotóját, többek között olyan véleményvezérek mint Nádai Anikó és Kucsera Gábor.
Kapcsolódó cikkeink
Minden korty egy új fejezet – teljesen megújul és szintet is lép a BB bor- és pezsgőcsalád
A borkészítés minden fázisát elemezve és átgondolva, a legújabb trendeknek…
Tovább olvasom >Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése egy nemzetközi agrárvállalat szerint
Megállhat a magyar szőlőtermesztés visszaesése, de a klímaváltozás jelentős károkat…
Tovább olvasom >Nemzetközi szinten csökken, itthon nő a pezsgőfogyasztás
A pezsgő mindig is a luxus szimbóluma volt, amelyet az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Váratlan páros: Magyar nagymama tanította rétest nyújtani a spanyol sztárséfet
Folytatódott Dani García gasztronómiai kalandozása Magyarországon. A Bibo Budapest étlapjára…
Tovább olvasom >14 év alattiak kizárva: új szabályok a budapesti gyógyfürdőkben
Újabb korlátozás lép életbe a fővárosi fürdőkben: a Rudas és…
Tovább olvasom >Így mulat egy kínai úr! – A nap videója
Ha létezik a tenger gyümölcseinek szánt paradicsom, akkor ezek az…
Tovább olvasom >